Co kryją oddziały banków dla klientów zamożnych?


2017-02-27
Bank na 31 piętrze, z widokiem na panoramę miasta a w środku nowocześnie wykończone prywatne pokoje spotkań, sala konferencyjna, biblioteczka w strefie oczekiwań oraz najnowsze rozwiązania technologiczne – tak wyglądają oddziały dla klientów zamożnych. Co jeszcze skrywają?

- Oddział jest częścią wyjątkowej oferty, którą banki starają się przedstawić klientom zamożnym. Przede wszystkim jest to miejsce, w którym rzadko można spotkać się z przypadkową osobą. Kimś takim, na kogo osoby zamożne niekoniecznie chcą trafić rozmawiając o bardzo wyjątkowych kwestiach, takich jak prywatne finanse – mówi newsrm.tv Tomasz Pol, szef Pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi, Usługami Maklerskimi, Segmentami i Siecią Oddziałów w Citi Handlowy.

W takich oddziałach nie brakuje technologicznych rozwiązań. Oferty prezentowane są na iPadach. W wydawaniu rekomendacji pomaga specjalnie do tego celu stworzony program. Analizuje on finanse klienta, jego potrzeby i potrafi zaproponować najbardziej dogodne rozwiązania. – To wszystko dzieje się absolutnie bez papieru. Klienci, którzy korzystają z tego typu rozwiązań składają podpis na ekranie. Otrzymują całość dokumentacji w postaci mailowej. Oczywiście dla celów bezpieczeństwa posługują się kodami SMS, które potwierdzają zawarcie takich transakcji – dodaje Tomasz Pol.

W takim oddziale nic nie jest przypadkowe. Sam jego wygląd został starannie zaprojektowany: – Obsługa tych wyjątkowych klientów wymaga także wyjątkowej przestrzeni. Dlatego też oddział został zaprojektowany zgodnie z najnowocześniejszymi standardami wykończenia wnętrz. Takie rozwiązania możemy obserwować w oddziałach w Nowym Jorku, Singapurze, czy w Moskwie – wyjaśnia Tomasz Bąk, szef Biura Projektów Bankowości Smart w Citi Handlowy.

Taki oddział jest też w Warszawie np. w budynku Q22. Tam zamożni klienci mogą korzystać z 19 prywatnych pokojów spotkań, nowocześnie wykończonych stref oczekiwań klientów. Jedną z nich można połączyć z dużą salą konferencyjną i stworzyć strefę eventową.

- Strategia Citigold opiera się na trzech filarach. Jednym z nich jest bardzo szeroki i wyjątkowy wachlarz produktów obejmujący inwestycje w różne rodzaje aktywów: fundusze, akcje, obligacje, produkty strukturyzowane. Wspierany jest on przez wysoki poziom obsługi świadczony przez naszych ekspertów, m. in. specjalistów ds. usług maklerskich, specjalistów ds. zarządzania portfelem. Ten rodzaj lokalizacji jest miejscem, gdzie to wszystko koncertuje się pod jednym dachem, a jednocześnie pozwala zapewnić odpowiedni poziom luksusu, jakiego oczekują od nas klienci z segmentu klientów zamożnych – dodaje David Mouillé, wiceprezes i szef bankowości detalicznej Citi Handlowy.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Serwis_Newsrm.tv

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl