Co łączy social media, reklamę i mikropłatności? Nowy portal Let Me Pay.


Co łączy social media, reklamę i mikropłatności?  Nowy portal Let Me Pay.
2012-10-26
Let Me Pay to pierwszy portal, który łączy zalety platformy lojalnościowej online z portalem społecznościowym. Zasada jest prosta – zagospodarować potencjał relacji między użytkownikami i otworzyć nowe kanały dotarcia do konsumentów z ofertą reklamodawców. Wszystko to za pomocą mobilnych prezentów.

W ostatnich dniach świat obiegła wiadomość, że Facebook wprowadza nowe narzędzie pozwalające użytkownikom na przesyłanie sobie prezentów. Upominek opłacany przez obdarowującego trafia po kilku dniach pod drzwi odbiorcy, a od każdej transakcji Facebook pobiera procent jej wartości. Nic nowego, bo polscy konsumenci już teraz mają taką możliwość dzięki serwisowi Let Me Pay i do tego bez opłat.

Let Me Pay jest platformą społecznościową dedykowaną prowadzeniu multimedialnych, targetowanych kampanii reklamowych z wykorzystaniem mobilnych prezentów i mikropłatności. Użytkownicy serwisu mogą wysyłać swoim znajomym mobilne prezenty wybrane z katalogu reklamowanych marek współpracujących z Let Me Pay. Mobilny prezent jest przesyłany wirtualnie jako reklama online wraz
z przelewem pieniędzy na indywidualne konto odbiorcy, aby umożliwić mu zakup reklamowanego produktu w świecie rzeczywistym.

Platforma Let Me Pay udostępnia reklamodawcom narzędzia do prowadzenia sponsorowanych kampanii reklamowych i programów lojalnościowych na odległość. Konsumenci wyłonieni na podstawie kryteriów ustalonych przez reklamodawców lub wskazani przez nich bezpośrednio, także za pomocą email lub telefonu komórkowego, są obdarowywani mobilnymi prezentami o niewielkiej wartości zgodnie z obraną strategią lojalnościową. System pozwala na prowadzenie kampanii masowych adresowanych do dużej liczby odbiorców jednocześnie. Każdemu sponsoringowi towarzyszy reklama ujawniająca sponsora-reklamodawcę, która buduje jego pozytywny wizerunek w oczach konsumenta. Łatwa integracja platformy z zewnętrznymi systemami lojalnościowymi dodaje nową możliwość odbierania nagród jako mobilnych prezentów czy skomponowania atrakcyjnej oferty cross sellingu, a jednocześnie zmniejsza koszty logistyki typowej dla tradycyjnych programów.


Let Me Pay wykorzystuje modne trendy w marketingu społecznościowym, aby dotrzeć z ofertą produktową i promocją marek do szerokiego grona odbiorców. Platforma udostępnia reklamodawcom narzędzie do analizy fanpage’y na Facebook’u, które na bieżąco tworzy statystyki aktywności i umożliwia nagradzanie wyróżniających się fanów mobilnymi prezentami, aby skuteczniej przyciągać uwagę użytkowników
i animować dyskusję. Serwis Let Me Pay wspiera prowadzenie konkursów konsumenckich z natychmiastową nagrodą i umożliwia generowanie kuponów prezentowych, które można wykorzystać w każdym popularnym serwisie typu social media.


Let Me Pay świadczy innowacyjne usługi w zakresie reklamy online i mobilnych płatności, które są odpowiedzią na rosnące wymagania reklamodawców zainteresowanych nowoczesnym marketingiem i social media. Firma nieustannie rozszerza swoją ofertę, aby jak najlepiej wpisywać się w aktualne trendy i poprawiać jakość życia konsumentów.

Więcej informacji na temat Let Me Pay:

Email: marketing@letmepay.com

Portal: www.letmepay.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Let Me Pay Sp. z o.o.
http://www.letmepay.com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl