Comarch zachęca do dyskusji nad wizją "supermarketów przyszłości"
![]() |
Comarch przedstawia w Internecie trzecią i ostatnią odsłonę kampanii reklamowej „Supermarkety przyszłości”. Kampania w żartobliwy sposób pokazuje poważny temat supermarketów przyszłości oraz przybliża technologię, która umożliwia urzeczywistnienie tej idei.
W trzech krótkich spotach reklamowych Comarch promuje zaawansowane technologie stosowane do kompleksowej obsługi supermarketów, budowania relacji z klientami i prowadzenia programów lojalnościowych.
Są to m.in. system Comarch Loyalty Management, który sprawi, że sklep automatycznie rozpozna klienta i jego potrzeby, Platforma Comarch ECOD służąca do elektronicznej wymiany dokumentów, Comarch DMSComarch Data Center, który umożliwia bezpieczne przechowywanie informacji bez konieczności posiadania k zapewniający sprawny obieg dokumentów w firmie oraz osztownej infrastruktury technicznej.
Wizja supermarketów przedstawiona w filmach wzbudza żywe reakcje odbiorców. Na forach tematycznych oraz w mediach społecznościowych internauci dyskutują, czy podobne rozwiązanie jest realizacją marzeń klientów i czy to jeszcze wciąż sfera futurologii, czy też nieuchronny i niedaleki efekt technologicznego rozwoju.
Zobacz film i przyłącz się do dyskusji.
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|