Communication Unlimited odpowiada za kampanię nowego Suzuki Swift
Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Doskonale znany, kultowy model został skonstruowany od nowa, ale zachowuje DNA poprzednich generacji. Wielokanałową komunikacją launchu nowego Swifta zajęła się Agencja Communication Unlimited.
Kampania jest przygotowana przez europejską centralę Suzuki i kreatywnie adaptowana na polski rynek. Samochód zobaczymy w telewizji oraz w Internecie, kampania obejmuje także radio. Koncept #ListaDlaSwifta będzie szerzej rozwijany w Social Mediach. Idea kreatywna niesie przekaz, że nowy Swift będzie idealnym towarzyszem we wszystkim, co do tej pory nie przyszłoby nawet do głowy. Swift inspiruje do nowych pomysłów. Im bardziej kreatywne, tym lepiej - to lista zadań dla nowego Swifta. Jeden ze spotów będący częścią konceptu #ListaDlaSwifta https://www.youtube.com/watch?v=r5zqJDUa9WM
Kampania reklamowa zaplanowana jest do końca maja. Do komunikacji na temat nowego Suzuki Swift wykorzystano TV, Internet, kino, prasę oraz radio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada partner biznesowy Agencji, dom mediowy Value Media.
Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełny zakres usług: od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów. Agencja od 25 lat współtworzy rynek reklamy w Polsce, pozostając strukturą w pełni polską i niezależną. Jej dewizą jest wyobraźnia, odwaga i zaangażowanie, a ambicją wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, budujących skuteczne relacje marki z konsumentem.
Nadesłał:
a.sobczak@wp.pl
|