Contact Center sp. z o.o. rozbudowuje oddział i zatrudnia w Rawie Mazowieckiej
Contact Center sp. z o.o. – jedna z największych firm na polskim rynku outsourcingu sprzedaży i obsługi klienta – rozbudowała oddział w Rawie Mazowieckiej. Na potrzeby realizacji nowych projektów zwiększyła liczbę stanowisk operacyjnych i rozszerza nabór pracowników.
Obecnie spółka Contact Center zatrudnia w Rawie Mazowieckiej blisko 400 osób, co czyni ją jednym z największych pracodawców w tej okolicy. W rekrutacji na stanowiska doradców klienta poszukiwani są kandydaci ze znajomością obsługi komputera, bezbłędnie posługujący się językiem polskim, z nienaganną dykcją.
„W Contact Center jesteśmy otwarci na osoby w różnym wieku, ważna jest za to dyspozycyjność i nastawienie prosprzedażowe. W zamian oferujemy pracę w systemie zmianowym, atrakcyjne systemy prowizyjne, możliwość realizacji projektów dla prestiżowych klientów i stabilne zatrudnienie. Wszyscy nowi pracownicy przejdą szkolenia wprowadzające z obsługi klienta, telesprzedaży oraz wiedzy merytorycznej, dotyczące konkretnych produktów i usług. Później gwarantujemy system profesjonalnych szkoleń oraz stałe wsparcie trenerów. Naszym ludziom zapewniamy przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole, konkursy oraz imprezy integracyjne” – mówi Aneta Styś, dyrektor regionu realizacji usług centrum z Contact Center sp. z o.o.
Na III piętrze budynku w Rawie Mazowieckiej przy ul. Mszczonowskiej 36 oprócz ponad 30 nowych stanowisk operacyjnych firma Contact Center otworzyła kolejną salę dedykowaną działowi monitoringu jakości, zapewniając bardziej komfortowe warunki do kontroli jakości rozmów prowadzonych przez doradców. Udostępniła też ok. 20-osobową salę szkoleniową oraz kameralne pomieszczenie do rozmów indywidualnych i spotkań.
Nadesłał:
magdalena.walanus@contactcenter.pl
|