Coraz bardziej popularna Bershka


2011-06-30
Do czasu pojawienia się pierwszej kolekcji hiszpańskiej marki Bershka należącej do odzieżowego lidera Grupy Inditex, moda młodzieżowa opierała się jedynie na indywidualnym łączeniu dostępnych na rynku modeli i w ten sposób tworzeniu własnego stylu.

Pojawienie się pod koniec lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku marki Bershka zrewolucjonizowało podejście projektantów do kolekcji przygotowanych dla młodego, poszukującego indywidualizmu i ekstrawagancji pokolenia. W ciągu dwunastu lat działalności marka Bershka osiągnęła ogromną popularność na rynku odzieżowym.

Już po pierwszych dwóch latach swojej twórczej działalności ze względu na ogromne zainteresowanie klientów, otwartych zostało aż dwieście salonów  z markową odzieżą. Dziś sklepy działają na terenie ponad czterdziestu dwóch krajów w tym również w Polsce. Firmowy salon Bershka Warszawa należy do najbardziej popularnych i najchętniej odwiedzanych sklepów odzieżowych.  To projektanci znanej i cenionej wśród młodego pokolenia decydują w obowiązujących trendach mody.

Pierwsza kolekcja Bershka dedykowana była jedynie dla młodych kobiet i nastolatek. Jednak ogromne nią zainteresowanie sprawiło, że projektanci już po dwóch latach istnienia na rynku zaoferowali kolekcję również dla młodzieńców.

Dziś salony Bershka tak samo jak i w całym świecie odwiedza ogromna rzesza młodzieży. Każda kolekcja charakteryzuje się oryginalnym podejściem do stylu młodzieżowego, w którym króluje przede wszystkim ogromny luz, barwna kolorystyka i często niekonwencjonalne rozwiązania oraz oryginalne dodatki.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Guziczek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl