CRM Magazine: Interactive Intelligence wyprzedza konkurencję
Firma Interactive Intelligence otrzymała tytuł lidera w zakresie infrastruktury dla centrów kontaktowych w rankingu amerykańskiego CRM Magazine. Firma pokonała konkurencję, uzyskując najwyższe oceny w kategoriach kierunku rozwoju firmy, satysfakcji klienta i kosztu.
„Z perspektywy rozwiązań jest to najszersza oferta w branży" - tak podsumowała oprogramowanie Interactive Intelligence Sheila McGee-Smith, prezes i główny analityk firmy McGee-Smith Analytics. - „Interactive Intelligence wzmacnia swoją pozycję lidera, stale rozszerzając zakres zastosowań technologii centrum kontaktowego w firmie."
Nagrody CRM Magazine są przyznawane usługodawcom na podstawie ważonych kryteriów przez jury złożone z redaktorów magazynu oraz wybraną grupę analityków i konsultantów branżowych. Do kryteriów należą: reputacja w zakresie satysfakcji klienta; ocena wszechstronności funkcjonalnej produktu; oraz ocena kierunku rozwoju firmy.
„Nagroda CRM Magazine jest dla nas szczególnie znacząca, ponieważ najlepsze oceny uzyskaliśmy w kategorii satysfakcji klienta" - powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. - „Tworzenie produktów spełniających specyficzne potrzeby naszych klientów leży u podstaw wszystkiego, co robimy".
Interactive Intelligence oferuje wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP, który eliminuje koszty i złożoność, jaką cechują się produkty wielopunktowe. Pakiet składa się z aplikacji do automatyzacji centrum kontaktowego, komunikacji zunifikowanej i automatyzacji procesów biznesowych wdrażanych tradycyjnie albo w modelu usługowym.
Podsumowanie rankingu CRM Magazine wraz z ocenami poszczególnych firm można znaleźć na stronie: http://www.inin.com/ProductSolutions/Documents/CRM-Magazine-Service-Leader-Award-2012.pdf.
Nadesłał:
Kinga
|