Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media
Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku.
Cukiernia Sowa jest pierwszym z branży cukierniczej klientem agencji. Współpraca pomiędzy Mint Media a cukiernią obejmuje komunikację na profilu Facebook’owym oraz wsparcie reklamowe. Ze strony agencji działania dla marki koordynuje Marek Kalużny.
Wyroby Cukierni Sowa wyróżniają się wyszukaną formą i niepowtarzalnym smakiem, co chcemy podkreślać w komunikacji na profilu. Dokładamy wielkiej staranności przy przygotowywaniu kreacji, ponieważ jak każdy wie „je się oczami” i poprzez grafiki chcemy zachęcić fanów do odwiedzenia lokali Cukierni – podkreśla Marek Kalużny, Account Manager Mint Media.
Współpraca pomiędzy Mint Media a Cukiernią Sowa jest następstwem podpisanej w styczniu umowy.
Cukiernie Sowa to miejsca z klimatem w samym sercu miast, łączące światowy fusion i kilkupokoleniową tradycję od 1946r. Oferta jest imponująca – od ciast i ciastek, do tortów bardziej wyrafinowanych a na galanterii czekoladowej i lodach rzemieślniczych kończąc. Uzupełnieniem słodkiej oferty cukierni jest wyjątkowa kawa stworzona z własnej mieszanki – Sowa Caffe 100% Arabica, którą można wypić na miejscu lub jako kawę w locie – zabrać do domu.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji na www.mintmedia.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|