Ćwierć wieku doświadczenia — jubileusz DZT Service


Ćwierć wieku doświadczenia — jubileusz DZT Service
2016-10-12
— To biznes trudny, ale przynoszący ogromną satysfakcję — twierdzi Jolanta Suława, prezes DZT Service, firmy, która tej jesieni świętuje jubileusz 25-lecia istnienia.

Na przestrzeni lat spółka zbudowała silną markę, osiągając pozycję lidera w branży produkcji i sprzedaży energii cieplnej z własnych lub dzierżawionych źródeł ciepła.

Obecnie DZT Service 40% usług świadczy w wyniku wygranych przetargów. — Od momentu powołania spółki, czyli od 1991 roku, w firmie obowiązywały umowy restrukturyzacyjne
i pakietowe z ówczesnym właścicielem — DZT. 97% obrotów generowały gwarantowane umowy z firmą-matką, która w 2008 roku postanowiła sprzedać DZT Service. Ogłoszono wtedy przetarg na sprzedaż udziałów. W związku z tym, że czułam się odpowiedzialna za spółkę, którą zarządzałam postanowiłam wraz z kolegami wykupić 100% udziałów. Dziś DZT Service jest firmą całkowicie prywatną, a większościowy pakiet udziałów należy do mnie
— informuje Jolanta Suława, prezes DZT Service. — Jednak za rozwój firmy odpowiedzialni są wszyscy pracownicy. Bez ich wiedzy, zaangażowania i wsparcia nie doszlibyśmy do tego miejsca,
w którym znajdujemy się obecnie
— dodaje prezes.

Konkurencja w branży jest ogromna, a co roku pojawiają się nowe firmy, które chcą przechwycić część rynku usług i wykonawstwa dla siebie. Dlatego trzeba walczyć o klienta. Zespół doświadczonych fachowców i silna marka, która funkcjonuje już od 25 lat sprawiły, że firma DZT Service niezmiennie doskonale radzi sobie biznesowo i stała się jednym z wiodących graczy w branży. W ciągu ćwierć wieku DZT Service stale się rozwijała i dostosowywała swoją ofertę do potrzeb odbiorców. Poza inwestycjami i remontami w ciepłownictwie, wodociągach
i kanalizacji, spółka wykonuje serwis kotłowni oraz węzłów cieplnych, a także budowę kotłowni w zamian za długoletnie umowy sprzedaży energii cieplnej.

Jednym z najważniejszych kierunków działania spółki jest produkcja i sprzedaż energii cieplnej z własnych lub dzierżawionych źródeł ciepła. Sprzedaż energii cieplnej generuje dochody
w okresie martwym dla wykonawstwa. — Działamy od ćwierć wieku, ale nie zwalniamy tempa. Wciąż mamy zapał i nieustające pragnienie rozwoju. Dlatego też stawiamy przed sobą nowe cele i zadania, które mamy zamiar w najbliższym czasie zrealizować — komentuje Jolanta Suława.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Multum PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl