CX Day 2024: RAJA podkreśla znaczenie jakości obsługi klienta Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day)
Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day), RAJA, europejski lider w zakresie opakowań, podkreśla znaczenie wysokich standardów obsługi klienta, dziękując partnerom biznesowym, których sukces jest kluczowy dla rozwijającej się współpracy.
Firma podkreśla, jak inwestycje w obsługę oraz indywidualne podejście do klientów przekładają się na ich satysfakcję i sukces.
Dzień Obsługi Klienta to okazja do zwrócenia uwagi na to, co najistotniejsze, czyli jak najlepszego doświadczenia dla klientów na każdym etapie współpracy. W RAJA Polska nacisk na jakość obsługi jest kluczowy, a dowodem na to są materiały wideo prezentowane na kanale YouTube firmy, gdzie klienci opowiadają o współpracy z RAJA.
W serii filmów, takich jak „Klienci RAJA Polska: Ministerstwo Dobrego Mydła” oraz „Klienci RAJA Polska: JAVA Coffee Roasters”, RAJA pokazuje, jak współpraca z partnerami pomaga budować ich marki poprzez innowacyjne rozwiązania opakowaniowe. Te filmy ilustrują, jak starannie dobrane opakowania wpływają na rozwój firm i ich sukcesy rynkowe. Ministerstwo Dobrego Mydła, polska marka kosmetyków naturalnych, korzysta z ekologicznych
i funkcjonalnych opakowań RAJA, a JAVA Coffee Roasters podkreśla, jak opakowania pomagają wzmocnić charakter ich marki na rynku.
Oprócz przykładów z Polski, na kanale YouTube RAJA Polska można również obejrzeć filmy prezentujące klientów RAJA z innych krajów, pokazujące, jak globalna firma wspiera różne branże w Europie i na świecie.
"CX Day to dla nas doskonała okazja, by podziękować naszym partnerom za zaufanie. Nasze podejście, oparte na elastyczności, innowacjach i najwyższych standardach obsługi, pomaga nam osiągać wspólne cele biznesowe," mówi Magdalena Mól, Kierowniczka Centrum Relacji
z Klientem w RAJA Polska.
Nadesłał:
JacekBor
|