Czarne FRUGO w limitowanych butelkach na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Marka społeczna, jaką jest FRUGO nie mogła pozostać obojętna wobec wezwania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach wsparcia Orkiestry przygotowała dwie niepowtarzalne, bo pierwsze butelki FRUGO wyprodukowane po reaktywacji marki.
W obu zamknięte jest czarne FRUGO, które jako pierwsze pojawiło się na rynku po ponad 10-letniej przerwie, zaś samych butelek nie sposób znaleźć na sklepowych półkach. Są tylko dwie: złota i srebrna, z metalicznymi nakrętkami, złotymi i srebrnymi napisami oraz specjalnymi etykietami Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
„FRUGO to radość. FRUGO to ludzie. FRUGO to pozytywne emocje, którymi chce się dzielić z innymi. FRUGO wspiera WOŚP i pomaga dzieciom. W tym roku wraz z akcją przyczyniamy się do szerzenia pomocy oraz zakupu pomp insulinowych i nowoczesnego sprzętu ratującego życie wcześniaków.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare. „Liczymy na fanów FRUGO, że pomogą razem z nami, poczują rytm orkiestry i będą licytować FRUGO, by przekazać jak najwięcej pieniędzy na Fundację Jurka Owsiaka. FRUGO przyszło i będzie >do końca świata i o jeden dzień dłużej!<” - dodała Paulina Włodarska.
Dodatkowo w 20 miastach, w których zlokalizowane będą sztaby Orkiestry odbędzie się licytacja zapasu FRUGO na cały rok: każdy będzie mógł wylicytować 366 butelek czarnego FRUGO i otrzymać „Certyfikat Szczęśliwego Posiadacza FRUGO”.
W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra po raz dwudziesty, zaś wielki Finał odbędzie się już 8 stycznia.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|