Czas na ogród!
Nadszedł czas intensywnych prac ogrodowych i aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu. Sieć multimarketów Jula inspiruje do działania i zadbania o piękny ogród na wiosnę w najnowszej akcji promocyjnej „Czas na ogród!”, która trwa od 7 kwietnia do 7 maja br.
W najnowszej ofercie multimarketów Jula znajdują się wszelkie akcesoria przydatne do ogrodowych zajęć – od wytrzymałych i praktycznych spodni roboczych Bluewear, poprzez myjkę wysokociśnieniową Hamron z przyrządem do mycia tarasów i urocze przenośne grille marki Axley dostępne w trzech wiosennych kolorach, aż po produkty do aranżacji podestów i tarasów – jak np. płytki podłogowe z impregnowanego drewna sosnowego marki Hard Head.
Każdy ogrodnik znajdzie w Jula także odpowiednią do swoich potrzeb kosiarkę, np. kosiarkę spalinową marki Meec. To praktyczny model z centralną regulacją wysokości koszenia, w bardzo atrakcyjnej cenie.
Dla miłośników innych aktywności na świeżym powietrzu Jula przygotowała w specjalnej cenie funkcjonalny stojak na cztery rowery marki Kayoba wykonany ze stali galwanizowanej ogniowo, który uchroni pojazdy przed zadrapaniami, a także pozwoli zachować porządek w ogrodzie.
Więcej produktów oraz inspiracji w „Katalogu wiosennym 2017” dostępnym we wszystkich sklepach Jula oraz w aplikacji mobilnej Jula i na www.jula.pl
O firmie:
Jula to sieć multimarketów oferująca swoim Klientom unikalny zestaw 13 000 wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne czynności. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne, które cechuje wysoka – taka, jak w Szwecji – jakość. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. Jula to szwedzka firma rodzinna z siedzibą w Skara, założona w 1979 roku przez Larsa-Gӧrana Blanka oraz Karla-Johana Blanka. Pierwszy multimarket w naszym kraju spółka otworzyła w 2011 roku. Jula implementuje na polskim rynku szwedzkie wartości biznesowe: rzetelność, dobór i jakość produktów oraz wysoką jakość obsługi klienta, za którą w Polskim Programie Jakość Obsługi w latach 2014, 2015, 2016 i 2017 otrzymywała tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi”.