Czas na polskie marki. Biedronka wspiera regionalnych producentów


2020-10-01
Co łączy Andruty Kaliskie z serkiem z Garwolina? Należą do 5 najczęściej wybieranych produktów, sprzedawany w sieci Biedronka w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów”.

Co łączy Andruty Kaliskie z serkiem z Garwolina? Należą do 5 najczęściej wybieranych produktów, sprzedawany w sieci Biedronka w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów”. Ponad 200 produktów od 135 lokalnych dostawców trafiło do sprzedaży w sklepach sieci dzięki programowi trwającemu od połowy kwietnia tego roku. Od czwartku 1 października w ofercie „Czas na Polskie Marki” znajdzie się ponad 160 produktów polskich marek, w tym aż 45 artykułów od regionalnych dostawców.

 

„Czas na wspieranie małych producentów” to inicjatywa umożliwiająca lokalnym przedsiębiorcom zaoferowanie swoich produktów klientom Biedronki. Artykuły pochodzące od nich dotąd były dostępne zwykle w pojedynczych regionach, co było efektem ograniczonych możliwości produkcyjnych. Dzięki akcji Biedronki nawet małe firmy mogą stać się jej dostawcami. 6 produktów zgłoszonych w ramach akcji trafiło do stałej oferty w swoich regionach – to między innymi śmietana Zarębski, serek twarogowy Bruser czy mus owocowy Owolovo.

 

Polacy regularnie i coraz częściej sięgają po produkty regionalne, czego przykładem jest sukces artykułów sprzedawanych w Biedronce. Andruty Kaliskie, wafle kukurydziane bezglutenowe, chrupki kukurydziane Fruitusie, serek homogenizowany z Garwolina i woda Staropolanka to 5 artykułów najczęściej wybieranych przez klientów sieci, wprowadzonych do sprzedaży w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów”. Fenomenem są pochodzące z Kalisza, certyfikowane jako produkt regionalny andruty, które po raz 11. trafiają na półki Biedronki w ramach oferty czasowej.

 

 

Biedronka konsekwentnie wspiera polską gospodarkę, nie tylko na poziomie krajowym ale również lokalnym. Dzięki programowi „Czas na wspieranie małych producentów” ponad 200 różnorodnych regionalnych produktów trafiło na półki Biedronki. Teraz najpopularniejsze z nich dostępne są w ramach promocji Czas na Polskie Marki

Michał Gontarz, dyrektor handlowy w sieci Biedronka

  

W ramach najnowszej promocji „Czas na Polskie Marki” Biedronka oferuje aż 45 propozycji od regionalnych dostawców. Od czwartku 1 października w ofercie znajdą się m.in. musztarda kcyńska 190g powstająca w oparciu o proces technologiczny z 1929 r. (3,99 za słoik), ser pleśniowy kamiennogórski 165g (4,99 zł za op.), kiełbasa podhalańska krucha (2,99 zł za 100g), czy mleko pochodzące od najstarszej słowiańskiej rasy bydła – krowy polskiej czerwonej (3,99 zł za but. 1l). Piwosze uwielbiający unikatowe regionalne smaki będą mogli spróbować trunków takich jak Pivo Chmielove Manufaktura Piwna 500 ml (3,49 zł za but.), piwo Noteckie 330 ml (2,49 zł za but), piwo Janusz Moczywąs 500 ml (6,49 zł za but.) czy piwo chmielne Kur Zapiał 500 ml (4,99 zł za but.).

Jesteśmy małą, rodzinną firmą opierającą się na współpracy z polskimi rolnikami. Dzięki akcji „Czas na wspieranie małych producentów” kilka naszych produktów trafiło do sprzedaży w Biedronce. Miesiąc temu zostaliśmy regularnym dostawcą sieci. Teraz dostarczamy naszą śmietanę do centrum dystrybucyjnego w Sieradzu, dzięki czemu jest ona dostępna w ponad 200 sklepach

Piotr Zarębski, dostawca śmietany Zarębski

 Akcja „Czas na wspieranie małych producentów” jest prowadzona przez Biedronkę bezterminowo, a produkty trafiają do specjalnej oferty regularnie co dwa tygodnie.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

HKStrategiesPL

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl