Czas ruszyć na rower z nową kolekcją Bikepacking od marki Jack Wolfskin


2023-04-25
Bikepacking to najnowsza kolekcja marki Jack Wolfskin, zaprojektowana z myślą o entuzjastach sportów rowerowych i ich potrzebach.

Do jej kluczowych elementów należą lekkie, a zarazem odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne produkty, które stanowią podstawę zaopatrzenia dla miłośników wypraw na szlaki rowerowe, a tym samym pozwolą cieszyć się z jazdy niezależnie od pogody.

            Kolekcja Bikepacking to przede wszystkim zbiór dedykowanych na wycieczki rowerowe lekkich ubrań, obuwia oraz akcesoriów, które pozwolą entuzjastom dwóch kółek maksymalnie cieszyć się z uprawianego sportu, bez zabierania ze sobą zbędnego obciążenia. W jej skład wchodzą zarówno najbardziej podstawowe elementy, takie jak koszulki i spodenki rowerowe, docieplające kurtki czy kamizelki, ale także pojemne plecaki i torby rowerowe. Produkty z najnowszej kolekcji, zaprojektowane tak, aby przygotować rowerzystów na wszelkie warunki pogodowe, idealnie sprawdzą się na każdym szlaku.

            Marka Jack Wolfskin kolekcją Bikepacking pragnie zwrócić także uwagę, jak ważne jest, aby na wyprawy rowerowe ubierać się warstwowo. Warstwa pierwsza powinna składać się z koszulki i spodenek z oddychających oraz szybkoschnących materiałów, które odprowadzą pot z ciała. Warstwa druga, a więc docieplająca, to miejsce na wiatroodporne kamizelki czy ciepłe polary, które gwarantują optymalną regulację temperatury ciała. Na sam koniec, w ramach warstwy zewnętrznej, powinniśmy zaopatrzyć się w kurtki wiatro- i wodoodporne, które stanowią zabezpieczenie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.

Aby przetestować produkty w praktyce, marka zaprosiła wybranych influencerów na kilkudniowy wyjazd na Teneryfę, uznawaną powszechnie za mekkę rowerową, gdzie mogli poddać próbie odzież, obuwie oraz akcesoria z nadchodzącej kolekcji. Na wyjątkowy, czterodniowy wyjazd, marka Jack Wolfskin zaprosiła prawdziwych znawców i wielbicieli wycieczek rowerowych: Dorotę Juranek (@mamba_on_bike), Bartka Oleńko (@zielony_f16) oraz Michała Góździa (@etnh.cc). Podczas wyjazdu zaproszeni eksperci mieli okazję sprawdzić produkty w warunkach, do których zostały stworzone, podziwiając jednocześnie niebywałe krajobrazy tej największej, należącej do archipelagu Wysp Kanaryjskich wyspy. Oprócz elementów odzieży, influencerzy mogli przetestować także ekwipunek w postaci namiotów, który stanowił dla nich schronienie podczas nocy spędzanych na polach namiotowych.

            Powstałe w ramach niezwykle malowniczego wyjazdu zdjęcia z udziałem zaproszonych influencerów można znaleźć na stronie internetowej marki Jack Wolfskin: www.jack-wolfskin.pl. Produkty z najnowszej kolekcji dostępne są już w sprzedaży online, a w sklepach stacjonarnych pojawią się 27.04.2023 r.

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BIG-PICTURE

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl