Czasy reklamy


2012-10-26
Żyjemy w czasach, kiedy wszystko mamy na wyciągnięcie ręki. Nikt już nie ma problemu z kupnem ubrań, butów, samochodów, sprzętów rtv i agd. Zadziwiające jest także to, że trudno nam wybrać, gdzie coś kupić, jaką markę wybrać, czym tak naprawdę powinniśmy się kierować? Okazuje się, że wiele ludzi ma ogromny problem już nie z samym zakupem, ponieważ standard życia stale jest podnoszony, zarabiamy zazwyczaj na tyle, że wystarcza chociaż na podstawowe potrzeby, a mimo wszystko problem stanowi proces poprzedzający zakup danego produktu. Jedni wybierają tylko sklepy firmowe, często niewyobrażalnie drogie. Inni udają się do galerii handlowych, w których znajdziemy wiele marek, a dodatkowo wszystkie sklepy są w jednym miejscu, nie zależnie od branży. Okazuje się jednak, że w Polsce popularne są nadal stoiska targowe.

 

W każdym większym i mniejszym mieście jest targ. Jeśli nie funkcjonuje stale, od poniedziałku do piątku, to chociaż w wybrane dni tygodnia. Wówczas jak się okazuje pojawia się na nich mnóstwo ludzi, którzy cenią sobie taką formę robienia zakupów. Dlaczego? Otóż często powołują się na świeżość produktów, ich pochodzenie (przecież gdzie kupimy jajka od kur własnego chowu jak nie na targu), ale także na niskie ceny na przykład ubrań czy butów.

Zapewne znajdzie się ktoś, kto skrytykuje takie myślenie mówiąc, że tanie rzeczy szybko się niszczą, są gorszej jakości lub stanowią tak zwaną „masówkę”, czyli produkt dostępny wszędzie i dla każdego. Być może nie każdemu pasuje taka forma zakupów, ale faktycznie stoiska targowe mają wielką popularność. Dodatkową zaletą takiej formy sprzedaży jest kontakt z ludźmi, często są to długoletnie tradycje kupowania od tego samego sprzedawcy, co tworzy swoiste przyjaźnie i buduje zaufanie. Nie zapominajmy również o nigdzie indziej nie spotykanych elementach – na przykład stoisk z rękodziełem, które współcześnie bardzo często jest rozpowszechniane.

Jak widać nie musimy obawiać się konkurencji hipermarketów czy galerii handlowych, ponieważ targowiska mają pewnego rodzaju klimat, którego nie zastąpią inne formy dystrybucji.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

l.nowak1815

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl