Dachser: wzrost eksportu do sieci DIY


2019-03-13
Eksport towarów z Polski do europejskich sieci DIY zrealizowany za pośrednictwem Dachser w 2018 r. podwoił się (102% r/r) pod względem liczby przesyłek.

W tym samym okresie międzynarodowy operator logistyczny dostarczył do ponad 18 tys. marketów z branży budowlano-ogrodniczej na całym kontynencie łącznie około 6 mln przesyłek.

- Dachser jako międzynarodowa grupa ma ponad 20-letnie doświadczenie w obsłudze przedsiębiorców dostarczających towary do europejskich sieci sklepów typu „dom i ogród”. Znamy się na tym jak mało kto, dzięki czemu coraz więcej firm z branży DIY powierza swoją logistykę właśnie nam. Jest wśród nich także stale rosnąca grupa polskich producentów, którzy z powodzeniem umacniają swoją pozycję na zagranicznych rynkach. To wyraźnie widoczne za naszą zachodnią granicą, a także na Słowacji i w Czechach, w Austrii czy Francji – komentuje Juliusz Pakuński, kierownik rozwoju biznesu Dachser DIY-Logistics.

Europejski rynek sprzedaży produktów DIY jest zdominowany przez międzynarodowe sieci handlowe. Niemcy, gdzie trafia najwięcej polskich przesyłek z branży DIY, to jednocześnie największy rynek pod względem obrotów sieci typu „dom i ogród” na kontynencie. W 2017  roku prawie 3500 tamtejszych marketów budowlanych sprzedało produkty o wartości blisko 38,5 mld euro*. Dachser dostarcza do zagranicznych sklepów z branży „dom i ogród” szeroki wachlarz produktów rodzimych firm, m.in. armaturę sanitarną, meble łazienkowe, artykuły oświetleniowe, urządzenia wentylacyjne i grzewcze, elektronarzędzia, a także różnorodne elementy wyposażenia ogrodu, jak choćby, co ciekawe, dużo popularniejsze za granicą niż w kraju, karmniki dla ptaków.

Operator w ramach rozwiązania korporacyjnego Dachser DIY-Logistics zapewnia eksporterom kompleksową logistykę dostaw do sieci marketów typu „dom i ogród” w całej Europie. Serwis obejmuje nie tylko transport przesyłek do marketów, ale też szeroką gamę usług dodatkowych na terenie sklepu, organizowanych we współpracy z merchandiserami w poszczególnych krajach, np. wyłożenie produktów na sklepowe półki, ich odpowiednią ekspozycję czy przeprowadzenie akcji promocyjnych. Dachser obsługuje również zwroty oraz świadczy usługi magazynowania produktów sezonowych. *Dane z raportu Global Home Improvement, wydanego przez fediyma


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PractumConsulting

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl