Dekpol rusza z nową kampanią wizerunkową segmentu deweloperskiego
Spółka Dekpol, realizująca inwestycje mieszkaniowe w regionie północnej Polski, rusza z nową kampanią wizerunkową prężnie rozwijającego się segmentu deweloperskiego. Jej realizacja obejmuje działania PR, outdoor, kampanię w mediach, także elektronicznych i społecznościowych.
Promocja ma na celu zwiększenie dotarcia do potencjalnych klientów z ofertą Dekpol obejmującą szeroki wybór mieszkań, apartamentów oraz domów jednorodzinnych zlokalizowanych w Gdańsku, Gdyni, Rokitkach oraz w Tczewie.
„Dekpol buduje mieszkania i domy projektowane z myślą o różnorodnych potrzebach klientów. Elementem łączącym jest potrzeba komfortu codziennego życia. Staramy się, aby w naszych inwestycjach klienci mogli realizować własne pasje i marzenia. W ramach kampanii DEKPOL MIESZKANIA. TU ZREALIZUJESZ SIEBIE chcemy dotrzeć z przekazem, że nasza oferta spełnia te oczekiwania. Realizacja kampanii będzie również odzwierciedleniem strategii biznesowej, która zakłada dalszy rozwój segmentu deweloperskiego w strukturze naszej spółki” - mówi Mariusz Tuchlin, Prezes Zarządu Dekpol S.A.
Kampania DEKPOL MIESZKANIA. TU ZREALIZUJESZ SIEBIE prowadzona jest przez zespół marketingowy Dekpol, przy współpracy z agencją Tauber Promotion i studiem graficznym LaboDesign. Jej realizacja obejmuje działania PR, outdoor, kampanię w mediach, w tym w Internecie, mediach społecznościowych, a także w radio i w prasie. Kampania będzie prowadzona przede wszystkim lokalnie, adekwatnie do położenia poszczególnych inwestycji.
W portfolio deweloperskim spółki znajdują się m.in. realizowane obecnie osiedle domów jednorodzinnych Nowe Rokitki Park nieopodal Tczewa, inwestycja mieszkaniowa Na Fali w Gdyni, Apartamenty Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku, gdzie również realizowane są kolejne etapy inwestycji Osiedle Zielone, a także projekt Młoda Morena Park.
Szczegóły na stronie www.dekpolmieszkania.pl