Delecta promuje święta pachnące piernikiem


Delecta promuje święta pachnące piernikiem
2018-12-07
Święta to wyjątkowy czas spotkań z bliskimi, w rodzinnym domu, wokół choinki, przy stole, a także w kuchni. Aby w tej ostatniej nie zabrakło świątecznego aromatu korzennych przypraw, marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury i rodzinnej frajdy z ich ozdabiania (...)

Święta to wyjątkowy czas spotkań z bliskimi, w rodzinnym domu, wokół choinki, przy stole, a także w kuchni. Aby w tej ostatniej nie zabrakło świątecznego aromatu korzennych przypraw, marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury i rodzinnej frajdy z ich ozdabiania Fajnymi Pisakami XXL. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane świątecznym produktom.

Święta Bożego Narodzenia powinny pachnieć piernikami, najlepiej własnoręcznie ozdobionymi, bo jak przekonuje marka Delecta, nie ma większej frajdy niż przygotowywanie ich w rodzinnym gronie.  

„Za każdym z naszych produktów stoją emocje – radość, wdzięczność, bliskość, troska. Z piernikami wiąże się ich wyjątkowo dużo, bo święta Bożego Narodzenia są najbardziej emocjonalnym okresem w całym roku. Postanowiliśmy więc przypomnieć o tym w naszym świątecznym spocie i zachęcić wszystkich do wyrażania emocji poprzez pieczenie pierniczków. Kampanię można zobaczyć w telewizji, internecie, a także na naszych kanałach social media, gdzie dodatkowo realizowany będzie świąteczny konkurs”  – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.

Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie jest w telewizji TVN, TVP2, Polsat oraz w stacjach tematycznych TVN od 3 do 23 grudnia 2018 roku. Można go zobaczyć pod linkiem: https://bit.ly/2KP6FtP

W połowie grudnia na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbędzie się konkurs pierniczkowy, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody i zestawy produktów marki Delecta.

Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymali od marki Delecta wysyłki kreatywne zachęcające do własnoręcznego wykonywania i ozdobienia Pierniczków Z serca natury. Ponadto pod koniec listopada, w akademii kulinarnej Go Cook odbyły się warsztaty dla mediów z przygotowywania świątecznych wypieków.

 

Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Pierniczki „Z serca natury” to mieszanka do samodzielnego wypieku, pachnąca kompozycją korzennych przypraw, tj. cynamonem, goździkami i kolendrą. Aby sporządzić słodką masę na pierniczki, wystarczy dodać tylko podstawowe składniki (jajko oraz masło). Dołączony do opakowania stempelek pozwoli wykroić ok. 70 cudnych ciasteczek z jednej porcji ciasta. Aby nadać pierniczkom indywidualnego charakteru, można udekorować je Fajnymi Pisakami XXL, które wyróżnia bezpieczny skład: zero sztucznych barwników, konserwantów, tłuszczów utwardzonych, syropu glukozowego i zagęstników. Pisaki dostępne są w czterech wariantach kolorystycznych (czerwony, żółty, zielony i biały).

Pierniczki Delecta z nowymi stempelkami dostępne są w sprzedaży od 15 października br. w sugerowanej cenie detalicznej ok. 5,90  zł za opakowanie. Pisaki XXL można znaleźć na sklepowych półkach w cenie 2,80 zł/sztuka.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

38PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl