Delma 3. raz rusza z programem „Extra Szkolna Stołówka”


Delma 3. raz rusza z programem „Extra Szkolna Stołówka”
2019-09-04
Od 19 sierpnia trwa 3. edycja ogólnopolskiego programu „Extra Szkolna Stołówka”, którego inicjatorem jest marka Delma. Dzięki niemu 3 szkoły mogą wygrać remont stołówki o wartości 20 000 zł każdy, a konsumenci codziennie mają szansę na zdobycie 300 zł na wyprawkę szkolną.
Aby szkoła mogła wziąć udział w programie i mieć szansę na wygranie remontu, musi zostać zgłoszona na stronie www.extrastolowki.pl. W czasie trwania programu aż 3 placówki zdobędą 20 000 złotych, które przeznaczą na prace remontowe. Zwycięska szkoła będzie wybierana co 3 tygodnie. Co więcej, marka Delma doceni także konsumentów, którzy wezmą udział w aktywacji. Każdy, kto kupi produkt marki Delma, zarejestruje paragon na www.extrastolowki.pl i odpowie na pytanie konkursowe, może wygrać 300 zł na wyprawkę szkolną. Zwycięzcy będą wybierani każdego dnia.
 
„Extra Szkolna Stołówka” już po raz trzeci
Program „Extra Szkolna Stołówka” już na trwałe wpisał się w strategię działań i plany komunikacyjne marki Delma. Tegoroczna edycja programu „Extra Szkolna Stołówka” to już bowiem jego trzecia odsłona. Dotychczas wzięło w nim udział ponad 850 szkół, a wyremontowanych zostało aż 10 szkolnych stołówek. 
 
"Widząc efekty realizowanego co roku programu „Extra Szkolna Stołówka” oraz zainteresowanie i zaangażowanie konsumentów, chcemy go kontynuować. Dzięki niemu możemy realnie wpływać na poprawę warunków, w jakich dzieci w polskich szkołach spożywają codzienne posiłki. Wierzymy, że wyremontowana przestrzeń, w której gości atmosfera rodzinnego zasiadania do stołu, sprawia, że uczniowie chętnie w niej przebywają i jedzą. Takie rezultaty potwierdzają 2 dotychczasowe edycje programu marki Delma", mówi Alicja Strójwąs, Category Manager w firmie Upfield.

Wsparcie sprzedażowe
Aktywacja otrzyma szerokie wsparcie w mediach. Obejmie ono takie kanały jak TV i internet (YouTube, Facebook). Program będą wspierać także materiały POS w miejscach sprzedaży oraz działania PR.

Regulamin programu znajduje się na www.extrastolowki.pl.
Inicjatorem programu jest marka Delma.


Kontakt prasowy:
Joanna Szałasz
specjalista public relations
joanna@yellowcups.pl
+48 536 410 824




Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna1

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl