Dezodoranty CD dostępne w drogeriach Rossmann
Firma kosmetyczna Lornamead poszerza sieć swoich dystrybutorów w Polsce. Od stycznia tego roku dezodoranty marki CD, należącej do portfolio niemieckiej firmy, dostępne są w sprzedaży w drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.
Delikatna pielęgnacja skóry zyskuje coraz szersze grono zwolenniczek. Konsumentki coraz częściej szukają bowiem produktów z dodatkiem naturalnych składników, pozwalających subtelnie dbać o ciało. Filozofia świadomej pielęgnacji towarzyszy marce CD, która od lat oferuje kosmetyki inspirowane naturą. Ich receptury komponowane są zgodnie z prawem „mniej znaczy lepiej” opierającym się na eliminacji kontrowersyjnych składników, takich jak parabeny, oleje mineralne czy barwniki.
Dezodoranty w spray’u, deo roll-ony oraz deo atomizery marki CD z portfolio firmy Lornamead pojawiły się na półkach sieci drogerii Rossmann w styczniu. W sprzedaży dostępne są kosmetyki w 3 nutach zapachowych: owoc granatu, lilia wodna oraz Happy – linia o zapachu kwiatu pomarańczy. Wszystkie kosmetyki z portfolio marki CD – dezodoranty, żele pod prysznic, balsamy do ciała, kremy do rąk oraz mydła – sprzedawane są także w sieci supermarketów Piotr i Paweł oraz w drogeriach Hebe.
– Obecność naszych dezodorantów w popularnej sieci drogerii bardzo nas cieszy, ponieważ pozwala budować rozpoznawalność marki CD. Stanowi także naturalne rozszerzenie sieci dystrybucji produktów oferowanych u naszych pozostałych partnerów, sklepach Piotr i Paweł oraz drogerii Hebe. Produkty marki o ponad 50-letniej historii, obecne w Polsce przed laty, wróciły do łask dzięki delikatnym składnikom pielęgnacyjnym oraz nowoczesnym opakowaniom. Dezodoranty wolne od soli aluminium w różnych formach to jedne z najważniejszych kategorii produktowych, które marka CD opracowała z myślą o kobietach szukających skutecznej i bezpiecznej pielęgnacji – podkreśla Stefan Mulder, dyrektor marketingu firmy Lornamead.
Poza kosmetykami CD Lornamead dystrybuuje na polskim rynku także produkty Rapid White, dostępne w sieci Rossmann. Marka ta ma w swoim portfolio pastę oraz paski wybielające.
Więcej informacji o marce CD i jej filozofii:ttp://cd-koerperpflege.de/pl/
Nadesłał:
Redakcyjne
|