Different Media - wyspecjalizowana jednostka do zadań mediowych.


Different Media - wyspecjalizowana jednostka do zadań mediowych.
2011-04-21
Different Media to mały dom mediowy rywalizujący z potentatami rynku. Jako 7 osobowa struktura zarządzana przez osoby z bogatym doświadczeniem mediowym. Rywalizuje praktycznie z każdym podmiotem mediowym na rynku, stawiając głównie na efektywność działań.

Badania marketingowe - czyli wiedza tajemna. 

Different Media daje dostęp średnim i małym budżetom do narzędzi marketingowych zarezerwowanych do tej pory wyłącznie dla budżetów korporacyjnych. Jako jednostka wyspecjalizowana w obsłudze małych i średnich budżetów DM analizuje rynek wykorzystując praktycznie wszystkie dostępne badania i analizy. Począwszy od grup docelowych TGI, poprzez internetowe badania NET TRACK, czy Arianna (AGB Polska). Po  MEGAPANEL, RADIO TRACKA czy EXPERT MONITORA.

Co poza badaniami?

Badania to narzędzia niezwykle potrzebne w każdym domu mediowym, jednak by nabrały pełnej wartości niezwykle ważne jest aby je odpowiednio zanalizować i zdomieszkować doświadczeniem. DM założone przez byłego dyrektora STROERA, jednego z dyrektorów Panoramy Firm, oraz strategoa Internetowego dysponuje bogatym doświadczeniem w budowaniu strategi medialnych.

Główny nacisk kładziony na efektywność pozwala firmie wyróżniać spośród niezależnych graczy i rywalizować z "sieciówkami".

Kolejnym etapem rozwoju jest powołanie specjalnej jednostki do współpracy tylko i wyłącznie z TVP. Different Net jako młodsza siostra DM, spełnia tą rolę od 2011 roku. 



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

www.differentmedia.pl
http://differentmedia.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl