Digital Avenue wchodzi w sport


2011-10-04
Digital Avenue, wydawca serwisów internetowych w kategoriach Styl Życia, Rozrywka i Gry zaczyna rozwijać swoje portfolio w dynamicznie rosnącym segmencie Sport.

Warszawska firma zawarła umowę o współpracy z serwisem Goal.pl. Współpraca dotyczy zarządzania powierzchnią reklamową serwisu oraz wspólnych projektów rozwojowych w kontekście zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012.

Goal.pl jest wiodącym polskim portalem o piłce nożnej. W skład serwisów należących do Grupy Goal.pl wchodzą serwisy poświęcone wszystkim najważniejszym ligom piłkarskim w Europie oraz reprezentacjom narodowym. Goal.pl osiągnął bardzo wysoką pozycję koncentrując się na zbliżającym się EURO 2012. Miesięcznie jest odwiedzany przez ok. 450 tys. realnych użytkowników i notuje ok. 7-8 mln odsłon stron. Średni czas korzystania z serwisu Goal.pl na każdego użytkownika wynosi aż 48 minut.

Goal.pl specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnego kontentu dla miłośników piłki nożnej. W portalu publikowane jest blisko 100 artykułów dziennie, a reporterzy serwisu są akredytowani przy największych imprezach piłkarskich jak mecze Ligi Mistrzów, Mistrzostw Świata i Europy, mecze najważniejszych lig europejskich oraz na meczach Reprezentacji Polski, T-Mobile Ekstraklasy oraz 1 Ligi.

Rozszerzenie portfolio w segmencie sportowym jest elementem strategii Digital Avenue zakładającej budowę odpowiedniej oferty dla reklamodawców na 2012 rok w tym na EURO 2012. Powierzchnia serwisów Grupy Goal.pl oraz dedykowane sekcje w najważniejszych portalach zarządzanych przez Digital Avenue (Styl.fm, Fotosik.pl, sms.pl) pozwolą na przyciągnięcie wysokich budżetów reklamodawców zainteresowanych promocją swoich produktów w kontekście EURO 2012.

Dodatkowo spółki planują wspólne przedsięwzięcia, które będą miały na celu zwiększenie ruchu na witrynach oraz wzrost rozpoznawalności marek obu firm w internecie.

 

 

………..………..………..……….……..………..………..……….………..……….………..………..…………

Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań  na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.

Digital Avenue S.A. zarządza marką – Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych

skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje blisko 3 miliony użytkowników miesięcznie.

 

Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 3 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,5 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Digital Avenue S.A.
http://digitalavenue.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl