Digitalizacja łańcucha dostaw: ServiceNow rewolucjonizuje zarządzanie zasobami w przedsiębiorstwach
Najnowsza edycja platformy Now zawiera funkcje, które pozwalają na wykonywanie pracy najwyższej jakości, tworzenie unikatowych doświadczeń i przyspieszanie innowacji
Firma ServiceNow (NYSE: NOW), lider w dziedzinie zarządzania rozwiązaniami digital workflow, dzięki której świat pracuje lepiej dla każdego, poinformowała o wydaniu nowej wersji platformy Now (nazwa kodowa: Tokyo), która wesprze organizacje w pokonywaniu złożonych wyzwań biznesowych w niepewnym środowisku gospodarczym. Najnowsza aktualizacja została opracowana z myślą o zapewnieniu lepszych doświadczeń pracownikom i klientom, zwiększeniu automatyzacji pracy i podwyższeniu bezpieczeństwa - z korzyścią zarówno dla ludzi i środowiska oraz dla samych przedsiębiorstw.
Według badania IDC CEO[i] z 2022 roku aż 95% prezesów i dyrektorów generalnych widzi potrzebę przyjęcia strategii digital first, a większość organizacji już znajduje się na drodze do realizacji swoich planów w tym obszarze. Zasadność wprowadzenia takiej strategii jest niepodważalna – dowodzi tego badanie przeprowadzone przez Valoir Research[ii], wskazujące iż organizacje bazujące na strategiach cyfrowych generują dwukrotnie większy wzrost przychodów w porównaniu do swoich niecyfrowych konkurentów. Nowe, w pełni zintegrowane rozwiązania automatyzacji pracy, uwzględnione w wersji Now Tokyo, zwiększają możliwości platformy w zakresie kreowania doświadczeń i tworzenia wartości dodanej przez przyspieszenie innowacji, jak również pozwalają pracownikom na wykonywanie pracy najwyższej jakości.
– Najnowsza edycja platformy Now daje klientom dokładnie to, czego potrzebują tu i teraz: nowe rozwiązania, dające natychmiastowe korzyści z perspektywy biznesowej. Łatwo je wdrożyć, łatwo ich używać. Dzięki nim można zrobić więcej przy mniejszym nakładzie pracy – wylicza CJ Desai, dyrektor operacyjny w ServiceNow. – Dziś nie ma czasu na eksperymentowanie. Platforma przygotowana z myślą o potrzebach cyfrowego biznesu to jedyny sposób na tworzenie wspaniałych doświadczeń, dynamizowanie nowej wartości biznesowej i przyspieszenie transformacji, by organizacje mogły skupić się na swoim wzroście w ramach podejścia digital first.
Dynamizacja wartości dzięki specjalnie skonstruowanym rozwiązaniom
Klienci oczekują od ServiceNow rozwiązań, które zapewniają im elastyczność i odporność w całej strukturze swojej organizacji. Z myślą o dyrektorach finansowych, operacyjnych i zespołach ds. zrównoważonego rozwoju w najnowszej wersji platformy ServiceNow uwzględniono specjalnie zaprojektowane funkcje, pozwalające wygenerować większą wartość z inwestycji technologicznych poprzez uproszczenie łańcuchów dostaw, automatyzację zarządzania aktywami i dostarczając dane o zrównoważonym rozwoju zgodne z wymogami inwestorów, które można poddać audytowi.
· Enterprise Asset Management (EAM) automatyzuje pełny cykl życia fizycznych aktywów biznesowych (od planowania do wycofania z użytku) w takich branżach jak opieka zdrowotna, usługi finansowe, handel detaliczny, produkcja i sektor publiczny. Rozwiązanie pomaga obniżyć koszty, ograniczyć ryzyko i poprawić planowanie strategiczne dzięki wglądowi w cały majątek firmy.
· Supplier Lifecycle Management (SLM) umożliwia organizacjom przekształcenie tradycyjnie pracochłonnych kontaktów z dostawcami, które odbywają się za pośrednictwem poczty elektronicznej i arkuszy kalkulacyjnych, w nowoczesne cyfrowe doświadczenia.
· Environmental, Social, and Governance (ESG) Management: tę część udoskonalono, by umożliwić organizacjom ustanowienie i dokumentowanie celów ESG i kluczowych wskaźników wydajności, śledzenie wyników, gromadzenie i zatwierdzanie danych gotowych do audytu, jak również ujawniać odpowiednie informacje zgodnie z głównymi ramami sprawozdawczości ESG – wszystko to w jednym kompleksowym rozwiązaniu. Najważniejsze możliwości obejmują rozliczanie śladu węglowego – obliczanie emisji gazów cieplarnianych (GHG) oraz wypracowane przez ServiceNow innowacyjne doświadczenie użytkownika (UX), które pomaga organizacjom skutecznie spełniać rosnące wymagania dotyczące danych ESG.
Zwiększanie zaangażowania i wydajności dzięki świetnym doświadczeniom
Obecnie – bardziej niż kiedykolwiek – retencja kadr ma newralgiczne znaczenie. Zaangażowani i wydajni pracownicy w znacznym stopniu przyczyniają się do sukcesu klientów i organizacji. Najnowsza edycja platformy ServiceNow pomaga przedsiębiorstwom w ustalaniu priorytetów dotyczących ich najcenniejszego zasobu – ludzi – dzięki nowym narzędziom, które przyspieszają rozwój i utrzymanie talentów, a tym samym przynoszą korzyści całej organizacji:
· Manager Hub rozwiązuje największe problemy menedżerów, takie jak wypalenie zawodowe i rosnąca presja, aby utrzymać zadowolenie i zaangażowanie pracowników w rozproszonych zespołach.
· Admin Center (składnik ServiceNow Impact) pozwala administratorom systemów na łatwą identyfikację, instalację i konfigurację rozwiązań ServiceNow poprzez doświadczenie samodzielnej obsługi.
· Issue Auto Resolution for Human Resources – rozwiązanie to wykorzystuje rozumienie języka naturalnego (NLU) do analizowania zgłoszeń i formułowania odpowiedzi, które następnie wysyłane są za pośrednictwem Microsoft Teams, SMSów i poczty elektronicznej i tym samym docierają do pracownikom niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Komponent ten identyfikuje również pilne sprawy kadrowe i kieruje je bezpośrednio do odpowiedniej osoby zajmującej się zagadnieniami pracowniczymi, gdy wymagany jest wyższy poziom wsparcia.
Większe zaufanie dla operacji i bezpieczeństwa
Według przedsiębiorstwa analityczno-badawczego Gartner®[iii] wydatki na infrastrukturę oprogramowania w segmentach obejmujących PaaS, zarządzanie chmurą i bezpieczeństwo będą wzrastać w tempie dwucyfrowym, osiągając łączną wartość ponad 120 mld dol. do 2026 roku. Jednocześnie ochrona danych i aplikacji o znaczeniu krytycznym stanowi większe wyzwanie w obliczu coraz bardziej wyrafinowanych zagrożeń. ServiceNow podnosi poprzeczkę wymogom bezpieczeństwa danych dzięki nowym możliwościom, które wzmacniają wdrożenia zabezpieczeń w całej organizacji.
· ServiceNow Vault chroni krytyczne dla biznesu aplikacje ServiceNow za pomocą wysokiej jakości narzędzi kontroli prywatności i bezpieczeństwa. Dzięki elastycznemu zarządzaniu kluczami i anonimizacji danych, Vault umożliwia organizacjom ochronę poufnych informacji i zwiększenie zgodności z przepisami poprzez natywne szyfrowanie platformy.
[i] IDC’s Worldwide CEO Survey, 2022: The CEO Agenda in a Digital-First World, Part 2 – DX Approach, Investments and Digital-First Strategies, doc #US48899122, Marzec 2022 r.
[ii] Valoir Research, The State of Digital Transformation, 14 września 2021 r.
[iii] Gartner, Forecast Analysis: Enterprise Infrastructure Software, Worldwide, 12 sierpnia 2022 r.
GARTNER jest zastrzeżonym znakiem towarowym I usługowym firmy Garnter, Inc. i/lub jej spółek zależnych w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie I jest używany w niniejszym dokumencie za zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nadesłał:
Solskibcw
|