DISCO GLAM by STEVE MADDEN
2016-12-04
W tym sezonie trend disco opanował wybiegi u czołowych projektantów na całym świecie. Dominującym stylem w jesiennej kolekcji marki STEVE MADDEN jest disco glam, przywołujący na myśl klubowe parkiety lat 70’.
Wizytówką tej linii są botki i szpilki pokryte metalicznym blaskiem chłodnego srebra czy opalizującego złota oraz charakterystyczne detale - szerokie obcasy, zaokrąglone noski, platformy oraz dopasowane cholewki do połowy łydki.
Dodatki w metalicznych odcieniach skutecznie przyciągają uwagę, a jednocześnie dodają stylizacji elegancji. Szpilki, koturny czy sandały są świetnym obuwiem pasującym do wieczorowych i imprezowych outfitów.
Niezależnie od tego, czy wybierzesz skórzane botki z licowej, lakierowanej skóry czy obuwie z brokatowej tkaniny - w tym sezonie buty muszą błyszczeć! W połączeniu z klasycznymi kolorami będą tworzyć stonowaną - ale jednocześnie niecodzienną stylizację.
O MARCE STEVE MADDEN
STEVE MADDEN to jedna z najbardziej rozchwytywanych i lubianych marek obuwniczych w Stanach Zjednoczonych. Firma regularnie bije rekordy sprzedaży i od wielu lat utrzymuje pozycję lidera w branży. Nieoceniona w tym jest zasługa Steve’a, który od 26 lat prowadzi swoją markę w oparciu o mariaż innowacji, mody i nuty ekscentryzmu. Co dodatkowo wyróżnia markę, to nieszablonowe metody promocji – firma kładzie duży nacisk na ciągłe zaskakiwanie klienta poprzez nietuzinkowe akcje marketingowe i kampanie reklamowe.
Steve Madden posiada 177 salonów i 4 sklepy internetowe w Stanach Zjednoczonych. Dystrybucja obejmuje także domy towarowe, sklepy specjalistyczne, luksusowe sklepy detaliczne oraz sieci handlowe. Poza granicami Stanów Zjednoczonych buty marek należących do Steve'a Maddena są sprzedawane w ponad 200 sklepach, w ponad 50 krajach.
Poza linią butów i torebek marka STEVE MADDEN oferuje między innymi ubrania, bieliznę, biżuterię oraz kosmetyki.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
SandraOlechnowicz
|
|
Wasze komentarze (0):