Dla pełniejszego i piękniejszego biustu – start kampanii Dakolen


Dla pełniejszego i piękniejszego biustu – start kampanii Dakolen
2011-06-10
W poniedziałek, 6 czerwca 2011, wystartowała kampania Dakolen – nowego suplementu diety z segmentu beauty, należącego do WALMARK Sp. z o.o. Prowadzone działania obejmują przede wszystkim reklamę telewizyjną oraz wspierającą kampanię prasową.

Czysta, nieprzeładowana, chwilami wręcz laboratoryjnie przejrzysta kreacja podkreśla główne atuty preparatu – Dakolen poprawia kondycję piersi – mogą go stosować wszystkie panie – zarówno młodsze, aby powiększyć piersi i nadać im pełny, seksowny kształt, jak i starsze, dla zachowania jędrności, elastyczności i zdrowia tkanki biustu.  

Kreacja koncentruje się również na naturalnym, roślinnym pochodzeniu składników Dakolen – stąd subtelne, zielone tło, a także rośliny oplatające biust. Preparat oferuje bezpieczny, nieinwazyjny sposób na przywrócenie pięknej linii biustu. Spoty telewizyjne nowego suplementu pojawią się w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV. Towarzyszyć im będzie kampania prasowa, którą objęte zostały najważniejsze tytuły kobiece. Dodatkowym wsparciem będą działania PR.

Polską adaptację reklamy przygotowała Agencja Opus B, media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative, działaniami PR zajmuje się Agencja PR Open Media. Launch produktu, pod hasłem Dakolen – piersi ukształtowane przez naturę miał miejsce w kwietniu 2011.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl