Dlaczego warto prowadzić sprzedaż omnichannelową?


Dlaczego warto prowadzić sprzedaż omnichannelową?
2023-04-03
Rozwój technologii sprzyja klientom w znalezieniu produktów na miarę swoich preferencji. To szansa, a zarazem wyzwanie dla marek, które pragną lepiej odpowiadać na ich potrzeby. Maxi Zoo Polska doskonale wie, jak zapewnić swoim odbiorcom kompleksową obsługę przy pomocy dostępnych narzędzi rynkowych.

Mnogość produktów i profesjonalne doradztwo to dokładnie to, czego potrzebują współcześni klienci. W świecie pełnym zasobów i informacji łatwy dostęp do pożądanych treści jest kluczowym aspektem budowania relacji z konsumentami, którzy mogą wchodzić z marką w interakcję w najwygodniejszy dla siebie sposób. Już dwa lata temu badanie przeprowadzone przez Accenture wskazało, że 75% respondentów zadeklarowało chęć dokonania zakupu u tego samego dostawcy, jeśli będzie rozwijał sprzedaż omnichannelową. Nic dziwnego, że obecność w wielu kanałach komunikacji i sprzedaży to drzwi do sukcesu dla każdej firmy zorientowanej na rozwój.

Zawsze w zasięgu ręki

Smartfony to znak rozpoznawczy naszych czasów. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, Maxi Zoo Polska uruchomiło swoją aplikację mobilną, która pozwala na swobodne przeglądanie szerokiej oferty marki. Ponadto użytkownicy mogą aktywować specjalny rabat Friends, który gwarantuje 5% dodatkowej zniżki przy każdorazowej transakcji. Oprócz stałego rabatu, pojawiają się w niej kupony promocyjne na różne oferty produktowe.  Aplikacja to także łatwy dostęp do zasobów będących skarbnicą wiedzy z zakresu opieki nad pupilami. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Maxi Zoo Polska.

Wystarczy jedno kliknięcie

Rozbudowana, a zarazem intuicyjna strona www to klucz do prawidłowego funkcjonowania marki w Internecie. Dzięki przemyślanemu designowi strona sama prowadzi dokładnie tam, gdzie czeka odpowiedź na pytanie. Dobrze opisane zakładki oraz produkty, przejrzyste rozmieszczenie informacji, wyraźne segmenty i przyjazne kolory - to tylko kilka z zalet stron nastawionych na user experience. Pamiętajmy, że strona internetowa stanowi wizytówkę firmy, a jej odpowiednie przygotowanie znacznie zwiększa komfort korzystania. O priorytecie posiadania przejrzystej i intuicyjnej strony internetowej wie Maxi Zoo Polska, która gwarantuje użytkownikom odpowiednio wysokie doświadczenia zakupowe. Fundamentem całej organizacji jest miłość do zwierząt, dlatego na stronie internetowej  oprócz oferty produktowej, regularnie pojawiają się poradniki i ciekawostki związane z żywieniem, pielęgnacją oraz wychowywaniem pupili.

W grupie raźniej

Obecność w mediach społecznościowych to już niepisany standard działań internetowych każdej firmy. Dlaczego? Ponieważ pozwalają one na bezpośredni kontakt z konsumentami. Social media to doskonałe miejsce do poznania potrzeb naszych odbiorców i interakcji z nimi, co pozytywnie wpływa na umocnienie relacji. Mając informacje z „pierwszej ręki", marki mogą skutecznie dostosowywać swoje oferty i zwiększać grono stałych klientów.

Zawsze blisko Ciebie

Pojęcie wielokanałowości wykracza poza ramy Internetu, to także obecność marki w świecie rzeczywistym - tuż obok swoich odbiorców. Sklepy stacjonarne to najlepiej znany nam wszystkim sposób komunikowania się z marką. Maxi Zoo Polska również w tym zakresie nie zwalnia tempa. Bogaty asortyment, możliwość zrobienia zakupów z pupilem i zawsze otwarci na potrzeby klientów eksperci doskonale dopełniają wielokanałowe działania firmy. Budowanie własnego ekosystemu jest dla nas kluczowe. Posiadamy sklepy stacjonarne, w których rozbudowujemy infrastrukturę IT, aby w niedalekiej przyszłości połączyć nasze kanały sprzedaży. Dzięki temu nasi klienci zyskają możliwość szerszego wyboru miejsca zakupu, formy dostawy czy korzystania z wielu nowych serwisów, nad którymi aktualnie pracujemy. Nasza organizacja patrzy w przyszłość, a dynamika zmian trendów konsumenckich jest naprawdę duża. Stawiamy na relacje i kontakt z naszymi klientami, aby być pierwszym wyborem dla wszystkich, którzy troszczą się o zwierzęta. Choć nasz ekosystem dopiero się rozwija, już teraz dostrzegamy wzrost popularności korzystania z wielu kanałów sprzedaży. Zdajemy sobie sprawę, że to dopiero początek drogi, jednak jesteśmy pewni, że dzięki szybkiemu odpowiadaniu na potrzeby klientów stworzymy system gwarantujący najwyższy komfort zakupowy  -  powiedział Bartłomiej Łętocha, Dyrektor Sprzedaży Maxi Zoo Polska.

Klienci lubią, kiedy firmy podchodzą do nich indywidualnie. Nic dziwnego, że chętniej wracają do organizacji, które dają im możliwość wykonywania zakupów w wygodny dla nich sposób. To podstawa do zbudowania zaufania i długofalowych relacji. Wielokanałowość to także szansa dla samych firm. Będąc w kanałach offline oraz online skutecznie zabiegają o uwagę konsumentów i mają szansę dotarcia do znacznie szerszej grupy. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Maxi Zoo Polska
http://www.maxizoo.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl