DO SZKOŁY NA PLUS


2012-08-13
Choć za oknem lato, nieubłaganie zbliża się koniec wakacji i konieczność przygotowania dziecka na nadchodzący rok szkolny. Park Handlowy Bielany ułatwia rodzicom zmierzenie się z tym niełatwym wyzwaniem, organizując akcję „Szkoła pełna promocji”.

Jak wynika z zeszłorocznego badania CBOS* (a przede wszystkim z doświadczenia rodziców szkolaków), przygotowanie szkolnej wyprawki nie jest sprawą prostą i tanią. Ankieterzy pytali w październiku 2011 roku respondentów, jaką sumę pieniędzy wydali na pokrycie szkolnych potrzeb swoich dzieci. Okazuje się, że niemal połowa rodziców (47 proc.) przeznaczyła na to ponad 800 zł, co czwarty (24 proc.) od 500 do 800 zł, a tylko co dwudziesty (5 proc.) zamknął wydatki w kwocie 300 zł. Średnia kwota zeszłorocznych wydatków szkolnych w przeliczeniu na jedno dziecko wyniosła 668 złotych i była o 1 proc. wyższa w porównaniu z rokiem 2010.

 

Oczywiście najwięcej kosztują podręczniki, ale każdy z rodziców liczy się także z innymi zakupami – według badania CBOS na obuwie i ubrania dla uczniów trzeba wydać średnio 185 zł na każde dziecko, a na przybory szkolne typu plecak, piórnik i artykuły piśmiennicze średnio 133 zł.

 

– Zdajemy sobie sprawę, że takie duże jednorazowe wydatki mogą być obciążeniem dla domowego budżetu. Dlatego też chcemy wyjść naprzeciw potrzebom rodziców, oferując artykuły szkolne, przybory oraz odzież w specjalnych cenach, podczas dwutygodniowej akcji “Szkoła pełna promocji” – mówi Agnieszka Pyzanowicz-Franke, dyrektor Parku Handlowego Bielany.

 

Akcja Parku Handlowego Bielany trwać będzie od 16 do 31 sierpnia. Rodzice i dzieci będą mogli liczyć na rozbudowaną ofertę szkolną przygotowaną przez najemców – począwszy od zeszytów, przyborów piśmienniczych, plecaków i tornistrów, przez najróżniejsze pomoce dydaktyczne, na codziennych i galowych strojach do szkoły kończąc. 

 

Już teraz Park Handlowy Bielany zaprasza wszystkich uczniów i ich rodziców do udziału w akcji “Bezpieczny powrót do szkoły”, organizowanej 1 września wspólnie z dolnośląską policją.

 

 

 

* “Wydatki rodziców na edukację dzieci w roku szkolnym 2011/2012”, badanie CBOS przeprowadzone w październiku 2011 r.

 

 

 

O Parku Handlowym Bielany:

 

Park Handlowy Bielany to największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku. Oferta centrum łączy asortyment wnętrzarski i modowy. Klienci Parku mają do wyboru szeroki wachlarz produktów: zarówno mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, jak również mody. Na terenie Parku znajdują się także punkty usługowe, drogerie i apteka oraz delikatesy Alma i hipermarket TESCO EXTRA.

Park Handlowy Bielany zlokalizowany jest przy południowej granicy Wrocławia. Bliskie sąsiedztwo autostrady A4 i obwodnicy, a także położenie u zbiegu trzech dróg krajowych zapewnia centrum bardzo dobrą komunikację zarówno z Wrocławiem, jak i całym województwem. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 4000 bezpłatnych miejsc parkingowych.

A już w 2014 roku Park Handlowy Bielany przyjmie gości w nowym, jeszcze większym
i nowocześniejszym obiekcie. Po zakończeniu inwestycji będzie mógł zaoferować swoim klientom około 200 sklepów znanych i lubianych marek na 140 tys. powierzchni handlowej. Do dyspozycji klientów będzie też parking z 4700 miejsc postojowych.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

frajtak

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl