Dobra Karma dla duszy i ciała tylko w Żabce


2021-05-18
Jestem tym, co jem – to dewiza, którą wyznaje coraz szersza grupa konsumentów. Jednak wiele osób żyje w ciągłym biegu i mimo, iż prawidłowe odżywianie jest niezwykle ważne, wciąż brakuje im czasu na przygotowanie wartościowych posiłków.

To właśnie z myślą o tych osobach sieć Żabka wprowadziła do swojej oferty markę własną - Dobra Karma - a teraz postanowiła odświeżyć wizerunek marki i przypomnieć jak ważne jest to, co jemy.  Nowa oferta jest bardzo różnorodna, a proponowane posiłki urozmaicone. Żabka ułatwia klientom dbanie o siebie i swój dobrostan, zachęcając do wybierania pożywienia odpowiedniego dla dobrego samopoczucia.

 

Do sklepów Żabka trafiły właśnie dobrze znane już, jak  i nowe produkty marki własnej Dobra Karma w zmienionych, odświeżonych opakowaniach. Nowa etykieta Dobrej Karmy jest prosta i czytelna, już na jej froncie znaleźć można listę składników, z których dany produkt przygotowano oraz jego walory jakościowe.  

- Coraz większa grupa konsumentów świadomie dokonuje wyborów żywieniowych, zwracając uwagę na skład, wartości odżywcze i jakość kupowanych produktów. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, proponujemy szeroką ofertę produktów, zgodną z najnowszymi żywieniowymi trendami. Dobra Karma jest już znana naszym klientom, jednak postanowiliśmy poszerzyć jej ofertę i przypomnieć jak ważna jest „karma". Pyszne i inspirowane naturą posiłki na cały dzień, ale także nowe doznania smakowe - bowiem pod marką własną Dobra Karma znaleźć można tak nietypowe propozycje, jak na przykład sok z kiszonych buraków czy kombucha z acerolą i imbirem - mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektorka marketingu Żabka Polska.

Dobra Karma to gama produktów gotowych do spożycia - odpowiednio dobrane, niewymagające podgrzania porcje z dołączonymi drewnianymi widelczykami, zamknięte w lekkich, poręcznych opakowaniach, umożliwiają zjedzenie produktu niemal w każdym miejscu, w jakim się znajdujemy. Artykuły marki Dobra Karma nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku, substancji słodzących, sztucznych barwników czy oleju palmowego.

W ofercie Dobra Karma znajdują się lunchboxy, np. z kurczakiem i makaronem, cezar, z burakiem i mozzarellą; sałatki - np. proteinowa z komosą ryżową lub z kaszą bulgur i kurczakiem; hummusy - klasyczny, paprykowy, w zestawie z falafelem lub chlebkami żytnimi. Nowością w ofercie będzie dostępny niebawem pokrojony mix owoców - idealny na drugie śniadanie. Wyjątkowym i innowacyjnym produktem będą także mrożone owoce na patyku - mango lub ananas, których premierę zaplanowano na początek lipca. Dobra Karma to także napoje, np. soki z kiszonej kapusty lub buraków, a także kombucha z różą lub acerolą i imbirem.

Od 26  maja br. użytkownicy aplikacji żappka, przy zakupie dowolnej sałatki Dobra Karma, będą mogli odebrać wybrany napój Foodini za 1 żappsa. Promocja potrwa do 8 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.

Rebranding oraz rozszerzenie asortymentu marki Dobra Karma to kolejny krok w rozwoju marek własnych Żabki. Niedawno, z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną - Plant Hunter. Ogromną popularnością cieszą się także owocowo-warzywne smoothies Foodini, dostępne w wielu wariantach smakowych. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agnieszka Krupska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl