Dobry Wybór rośnie


Dobry Wybór rośnie
2011-08-12
Do około 60 sklepów wzrośnie w ciągu najbliższego roku sieć sklepów spożywczych Kolportera, funkcjonujących pod marką Dobry Wybór. Spółka poszukuje osób chętnych do prowadzenia placówek oraz sklepów gotowych przyłączyć się do sieci.
– Chętnie podejmiemy współpracę z osobami, które mają doświadczenie w handlu artykułami spożywczymi. Poszukujemy również sklepów, chętnych do przyłączenia się do naszej sieci. Gwarantowane wynagrodzenie na poziomie 4 500 zł netto miesięcznie, bez względu na wysokość obrotu to tylko jedna z korzyści, jakie oferujemy naszym Partnerom – mówi Tomasz Brzeziński, dyrektor pionu Dobry Wybór Kolportera S.A. – Dodatkowym przychodem jest prowizja od obrotu oraz wynagrodzenia dodatkowe, m.in. za przyjmowanie płatności za rachunki, czy udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez producentów – dodaje.

Dobry Wybór to sieć samoobsługowych sklepów spożywczych zlokalizowanych na osiedlach mieszkaniowych i przy głównych ulicach handlowych z zapleczem budynków mieszkalnych. Ich powierzchnia wynosi od 90 do 200 metrów kwadratowych. Podstawowy asortyment to: pieczywo, nabiał, mięso, wędliny, mrożonki, napoje, słodycze, słone przekąski, owoce, warzywa, alkohole, chemia, kosmetyki, tytoń, prasa, karma dla zwierząt, artykuły FMCG. W ofercie  sklepów Dobry Wybór jest także możliwość opłacenia rachunków, sprzedaż doładowań prepaid, możliwość skorzystania z kolektury Totalizatora Sportowego.

W bieżącym roku poziom obrotów w sklepach Dobry Wybór wzrósł o ponad 15 procent w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sprzedażowej (w porównaniu z rokiem ubiegłym).  – Wzrost obrotów to wynik między innymi  naszej elastyczności  w zaopatrzeniu – uważa Tomasz Brzeziński. – Kolporterowi udało się pozyskać nowych lokalnych dostawców, np. warzyw i owoców, ale rozpoczął również współpracę ze znanymi producentami, takimi jak Danone.  
       
Sklepy Dobry Wybór są już postrzegane przez klientów jako sklepy z konkurencyjnymi cenami. Stale promocjami cenowymi objętych jest od 50 do 70 produktów, do tego co jakiś czas swoje obniżki cen proponują dostawcy.  

Biuro Prasowe Kolportera

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kolporter
http://www.kolporter.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl