Doceń polskie z Adventure Media


2011-11-08
Adventure Media, agencja public relations z Raciborza, nawiązała współpracę z Programem promocyjnym „Doceń polskie”.

Program „Doceń polskie” ma na celu promocję wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się eksperci, reprezentujący m.in. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Fundację Klubu Szefów Kuchni, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Związek Polskie Mięso czy Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

Honorowy patronat nad programem „Doceń polskie” sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Do zadań Adventure Media należy współpraca z mediami i doradztwo w zakresie działań promujących program. Osobami odpowiedzialnymi za obsługę klienta ze strony agencji są Aleksandra Dik i Anna Koza.


* * *

Adventure Media s.c.:
Adventure Media s.c. z Raciborza jest agencją public relations. Świadczy usługi z zakresu m.in. relacji z mediami, relacji inwestorskich, mediów społecznościowych, PR produktowego oraz korporacyjnego, w tym także działań kryzysowych. Ponadto organizuje wydarzenia specjalne, prowadzi szkolenia oraz przygotowuje strategie działań PR. 



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Adventure Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl