DOłącz do Lenovo DO Tour i zDObądź nagrody
2011-08-17
Ogromna ciężarówka wyładowana najnowszym sprzętem Lenovo jedzie przez Europę
Warszawa, 17 sierpnia 2011 - Firma Lenovo rozpoczyna „Lenovo DO Tour” — objazdowy pokaz obejmujący dziewięć krajów europejskich.
Specjalnie przygotowana ciężarówka Lenovo rozpocznie trasę w Warszawie 25 sierpnia, a zakończy ją 16 października w Ankarze. Po drodze odwiedzi Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Serbię, Rumunię, Bułgarię, Grecję i Turcję, prezentując najnowsze produkty Lenovo i technologie komputerowe. Na odwiedzających czeka wiele atrakcji – w Polsce są to różne konkursy oraz warsztaty street art – beatboxing oraz taneczne. Gwiazdą występów będzie między innymi Blady Kris, znany z programu Mam Talent. Dla zwycięzców internetowych konkursów www.lenovodotour.com/pl nagrody w postaci tabletów oraz wycieczka do Pekinu.Ciężarówka będzie zatrzymywać się w Polsce w:· Warszawie – od 25 do 29 sierpnia· Poznaniu – od 30 sierpnia do 1 września· Czeladzi (woj. śląskie) – od 2 do 4 września „DO Tour to element strategii Lenovo, w ramach której firma koncentruje się na aktywnych użytkownikach komputerów. W Lenovo nie poprzestajemy na produkcji komputerów stacjonarnych i notebooków. Niezależnie od tego, kim są nasi klienci — młodymi przedsiębiorcami, artystami, pracownikami korporacji czy studentami — chcemy też im pomagać w lepszej pracy i realizacji marzeń przy użyciu najwyższej klasy narzędzi oferowanych przez Lenovo” — powiedziała Emese Biro, dyrektor ds. marketingu Lenovo na Europę Wschodnią i Turcję. „Chcemy dać klientom możliwość dotknięcia naszych najnowszych produktów, takich jak notebooki, komputery All-In-One czy wprowadzane przez nas właśnie w Europie nowe tablety, i zapoznania się z nimi”.Organizatorzy spodziewają się, że w 17 miejscach, podczas 37 dni promocji ciężarówkę Lenovo odwiedzi kilkadziesiąt tysięcy gości, w tym setki partnerów biznesowych i dziennikarzy. W każdym z tych miejsc odwiedzający będą mogli: - osobiście zapoznać się z nowymi produktami,
- uzyskać porady,
- skorzystać z ofert specjalnych związanych z promocją,
- obejrzeć występy lokalnych użytkowników komputerów Lenovo (np. muzyków i artystów),
- zagrać w specjalne gry przedstawiające ofertę i otrzymać ciekawe gadżety.
DOłącz osobiście lub wirtualnie i zDObądź nagrodęLenovo DO Tour odbywa się nie tylko na trasie ciężarówki, ale też w Internecie. W serwisie www.lenovodotour.com można uzyskać najnowsze informacje dotyczące trasy ciężarówki, a także wziąć udział w internetowym konkursie. Do wyboru jest dziewięć wyzwań związanych z takimi tematami, jak środowisko, edukacja, dostęp do techniki, rozrywka, sztuka i projektowanie, wydajność i szybkość, reklama i inne. Na zwycięzców czekają liczne produkty Lenovo oraz tygodniowa wycieczka do Pekinu. O firmie LenovoFirma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest producentem urządzeń elektronicznych do użytku osobistego i czwartym pod względem wielkości dostawcą komputerów PC na świecie. Firma obsługuje klientów w ponad 160 krajach, a jej obroty sięgają 21 miliardów USD. Lenovo koncentruje się na konstruowaniu komputerów i mobilnych urządzeń internetowych o wyjątkowej jakości. Filarami działalności firmy są innowacyjność, efektywny łańcuch dostaw na całym świecie oraz konsekwentna realizacja strategii biznesowej. Od czasu przejęcia przez Grupę Lenovo działu komputerów osobistych IBM firma opracowuje, produkuje i sprzedaje niezawodne, wysokiej jakości, bezpieczne i łatwe w użyciu produkty techniczne oraz usługi. Lenovo produkuje biznesowe komputery legendarnej marki Think, konsumenckie komputery marki Idea, a także serwery, stacje robocze oraz mobilne urządzenia internetowe, takie jak tablety i smartfony. Lenovo posiada duże ośrodki badawcze w Yamato w Japonii, Pekinie, Szanghaju i Shenzen w Chinach oraz w Raleigh w Północnej Karolinie (USA). Więcej informacji można uzyskać pod adresem www.Lenovo.com Kontakt dla mediów:Witold WolnyAgencja 21witold.wolny@agencja21.pl Tel. 22 511 13 82, kom. +48 608 691 775www.agencja21.pl
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wasze komentarze (0):