Dorian Szymański dołącza do zespołu 3i w Havas Media Group
2017-05-09
W maju do zespołu 3i, zajmującego się badaniami konsumenckimi w Havas Media Group dołączył Dorian Szymański obejmując stanowisko Senior Data & Insight Specialist.
Dorian Szymański będzie pracować jako Senior Data & Insight Specialist w dziale badań konsumenckich 3i, a raportować będzie do Anny Kuropatwy, Data & Insight Director. Do jego obowiązków będzie należało między innymi przeprowadzanie badań ilościowych i jakościowych oraz analiza danych mediowych i social media, będzie również współpracował przy projekcie Meaningful Brands.
Dorian jest absolwentem Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, ukończył specjalizację Badania Marketingowe. Swoją karierę rozpoczął w firmie TNS Polska gdzie przez dwa lata pracował jako badacz ilościowy i jakościowy. Współpracował z klientami takimi jak Samsung, Coca-Cola, Carlsberg, BAT, Nestle, Orange i PZU. Następnie doświadczenie zdobywał w firmie Connectmedica, gdzie jako Strategic Planner współpracował z klientami z branży farmaceutycznej, prowadząc dla nich innowacyjne projekty badawcze, mające na celu zwiększenie efektywności dotarcia do odbiorców ze środowiska medycznego oraz pacjentów. Współpracował z klientami takimi jak USP Zdrowie, Pfizer, AstraZeneca, Amgen, GlaxoSmithKline, Nestle, TEVA. Przez ostatnie dwa lata pracował w firmie Young & Rubicam jako Strategic Planner, gdzie odpowiadał za przygotowywanie strategii komunikacji online i offline dla klientów takich jak Żywiec Zdrój, PLL LOT, Microsoft i LOTOS.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
agencja PR Kwadrat
|
|
Wasze komentarze (0):