Dr. Oetker z kampanią „Guseppe wciąga w kibicowanie”
Trwa kampania marki Guseppe z portfolio pizz mrożonych Dr. Oetker „Guseppe wciąga w kibicowanie”. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).
Kampania marki Guseppe, której komunikacja skupia się wokół mistrzostw Euro 2020, realizowana jest w TV i kanałach digital. Działania prowadzone są na największych piłkarskich serwisach www, w lokalizacjach outdoorowych przed podłączeniem do sieci WIFI, w gazetkach zakupowych, wyszukiwarce i na kanale YouTube oraz na geotargetowanych powiadomieniach push. Kampania rozpoczęła się 11 czerwca i potrwa do 25 lipca 2021 roku. Kreację do kampanii digital przygotowała agencja Freundschaft. Kampania digitalowa wsparta jest kampanią telewizyjną i na serwisach VOD. Za zakup mediów i realizację kampanii odpowiada ARENA Media, należąca do Havas Media Group (za wyjątkiem kampanii realizowanej w social mediach marki).
Link do spotu: https://youtu.be/maJRWDXs3zs
Link do spotu 2: https://youtu.be/GGqhGIzjIKI
Arena Media to agencja mediowa, działająca w Polsce od 2010 r. w ramach Havas Media Group, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m.in.: Carrefour Polska, MyLan Healthcare, Dr. Oetker, Grupa Tikkurila, Swarovski, AXA, Sarantis, Hermès Paris czy Walmark. Agencja ma na swoim koncie takie nagrody jak Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow oraz wyróżnienie „Wzrost Roku” w raporcie Panorama Reklamy 2020 magazynu Press.
Nadesłał:
PR Communication
|
Wasze komentarze (1):
-
~Adam, 2021-06-19 19:30:43
Dobry pomysł na kampanie, sam jem pizze guseppe w czasie meczów. Nie tylko podczas euro!