DREMEL NA III KONGRESIE KOBIET


DREMEL NA III KONGRESIE KOBIET
2011-09-23
Majsterkowanie domeną mężczyzn? W żadnym wypadku. Mieliśmy okazję przekonać się o tym 17 i 18 września podczas odbywającego się w Warszawie III Europejskiego Kongresu Kobiet.

Dzięki marce Dremel, panie mogły wziąć udział w warsztatach biżuteryjnych oraz nauczyć się jak dekorując, grawerując, tnąc, a także wypalając w drewnie, można nadawać przedmiotom zupełnie nowy charakter.

III Europejskiemu Kongresowi Kobiet, który odbył się w miniony weekend w Pałacu Kultury i Nauki, oprócz licznych wykładów i paneli dyskusyjnych, towarzyszyło ponad 30 warsztatów tematycznych. Wiele z nich było dowodem na to, że taka czynność jak np. majsterkowanie, błędnie kojarzy się wyłącznie z mężczyznami.

Wśród organizatorów spotkań warsztatowych znalazła się, należąca do grupy Bosch, marka Dremel. Podczas kilkunastominutowych sesji uczestniczki Kongresu mogły nadawać drugie życie przedmiotom użytkowym - odnawiać, postarzać i ozdabiać rzeczy według własnego uznania.

Po spotkaniu mogły zabrać do domu własnoręcznie wykonaną biżuterię, udekorowaną ramkę na zdjęcia czy lusterko. Grawerowano szklanki, wazony i donice. Dzięki narzędziom, które można było przetestować na stoisku Dremel, w kilku prostych ruchach, panie przygotowywały prawdziwe dzieła sztuki. Źródłem pomysłów była, rozdawana na stoisku publikacja „Książka Inspiracji Dremel", dostępna również w formie elektronicznej na stronie www.dremeleurope.com.

Z drewnianych elementów, koralików, piórek i kawałków drutu, można było przygotować fantazyjne kolczyki. Każdy mógł też w kilka chwil wygrawerować narzędziami Dremel imię ukochanego, ukochanej albo przyjaciółki na metalowych przywieszkach doczepionych do modnych obecnie bransoletek. Co jednak najważniejsze - każdy z wykonanych elementów biżuterii był niepowtarzalny i odzwierciedlał styl jego twórczyni i posiadaczki.

Zastosowanie narzędzi Dremel wpisuje się w bardzo modny obecnie nurt upcyklingu, czyli wtórnego przetwarzania rzeczy, których normalnie byśmy się pozbyli, w przedmioty o wyższej wartości. Innymi słowy, działając na rzecz środowiska, jednocześnie tworzymy rzeczy piękne i niepowtarzalne. Mniej w tym przypadku znaczy więcej.

Chcemy promować nowy ekologiczny model konsumpcji - mówi Anna Chmielewska,  kierownik marki Dremel w Polsce. Nowe podejście do dóbr konsumpcyjnych, takie jak tworzenie przedmiotów o nowym przeznaczeniu, nadawanie im nowej wartości oraz funkcjonalności jest jednym z ważniejszych zastosowań, do których dedykowane są narzędzia naszej marki - dodaje.

Stoisko marki Dremel cieszyło się ogromną popularnością. Znalazło się wiele pań, które własnoręcznie chciały pomajsterkować i stworzyć coś niepowtarzalnego. Dla tych mniej cierpliwych, firma Bosch, przygotowała też inną atrakcję - połączony pokaz marek Bosch Zielony, Bosch Ogród oraz Dremel. Podczas trwającej niespełna 8 minut prezentacji na scenie w kuluarach PKiN, panie mogły przekonać się, jak w krótkim czasie przy pomocy zaledwie kilku narzędzi da się szybko wyszlifować, a następnie pomalować drewnianą donicę ogrodową oraz przyciąć rośliny w ogrodzie.

pomyslodajnia.pl: Stworzyliśmy miejsce, w którym każdy będzie mógł podzielić się z nami swoją pasją, jaką jest majsterkowanie. Portal tworzony jest przez trzech znanych blogerów, dla których majsterkowanie to nie tylko weekendowe hobby, ale pasja życia. Gorąco zapraszamy wszystkich do nadsyłania swoich projektów, Step By Stepów - dla każdego uczestnika znajdzie się miejsce, aby zaprezentować swoją pracę. Zapraszamy również do śledzenia newsów na portalu i konkursów, jak również do aktywnego udziału na naszym forum.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dremelfan

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl