Durex. Twój interes, Twoja broszka


Durex. Twój interes, Twoja broszka
2012-03-15
Bycie nastolatkiem to wcale nie takie łatwe zadanie. Zmienia się nasze ciało, po raz pierwszy się zakochujemy, w głowie kłębią nam się dziesiątki pytań. Chcemy zdobywać wiedzę o sobie, zmianach w naszym ciele, życiu intymnym, ale jednocześnie nie czujemy się pewnie, by pytać. Bo kogo pytać i jak?

Dla wszystkich tych, którzy chcą wiedzieć więcej, marka Durex startuje z nową kampanią edukacyjną. Jej  bohaterowie będą przeżywać rozterki, takie, jak młodzi ludzie, a ich przygody w łatwy i przystępny sposób będą edukować i bawić zarazem. Start kampanii już w marcu!

Twój Interes, Twoja Broszka" to nazwa kampanii marki Durex. Słysząc to hasło myślimy przede wszystkim o dbaniu o własne potrzeby, o robieniu czegoś, dla własnego dobra. Drugim częstym skojarzeniem są miejsca intymne. Ich połączenie idealnie odzwierciedla przekaz marki Durex, z którym chce dotrzeć do młodych adresatów: Jakość Twojego życia intymnego zależy tylko od Ciebie, więc pytaj i nie wstydź się!

6 bohaterów

Przygody szóstki bohaterów kampanii będzie można śledzić przez cały rok na stronie http://www.durexmowi.pl/, na profilu Facebook marki Durex oraz kanale YouTube. Imiona trójki z nich są już wybrane - Gabi, Kondzio i Punky. Imiona trzech pozostałych zostaną wyłonione w konkursie.  Historie, których uczestnikami są bohaterowie mają na celu oswajanie tematów tabu związanych z seksem, ale przede wszystkim ich zadaniem jest przekazywanie aspektu społecznego i edukacyjnego. 

Mamy nadzieję, że przygody szóstki bohaterów przypadną młodszej publice do gustu. Ich perypetie będą wypełnione dylematami, które towarzyszą młodym ludziom w codziennym życiu. Głównym celem naszych działań jest edukacja. Dlatego zaplanowane aktywności, będą podawane w formie zabawy, jednak ich głównym przesłaniem jest przekazanie młodzieży, jak największej ilości niezbędnej wiedzy. Na stronie kampanii oprócz licznych aktywności będzie również możliwość zadawania pytań seksuologowi - mówi Maja Medowska, brand manager marki Durex.

Aktywności związanych z kampanią będzie wiele. Począwszy od filmów edukacyjnych, poprzez liczne konkursy, które będą angażować odbiorów. Atrakcji na pewno nie zabraknie, dlatego od 15 marca warto śledzić stronę http://www.durexmowi.pl/


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Multi Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl