„Dzieci mają rację” – przekonuje nowa kampania Ministerstwa Środowiska.


2012-08-14
Ministerstwo Środowiska rozpoczyna telewizyjno-radiową kampanię informacyjną, promującą właściwe postępowanie z odpadami.

 

Ogólnopolska kampania ma charakter edukacyjno-informacyjny, skierowana jest do mieszkańców wsi i małych miast o wykształceniu średnim i poniżej, a realizuje dwa główne cele. Pierwszy z nich to zachęcenie społeczeństwa do właściwego postępowania ze śmieciami powstającymi w gospodarstwach domowych. Drugim celem jest poinformowanie o nowych zasadach gospodarowania odpadami komunalnymi w gminach, które zaczną obowiązywać od lipca 2013 roku. Zgodnie z nowymi przepisami mieszkańcy nie będą podpisywać umów na odbiór śmieci, to firma wybrana przez gminę zapewni odbiór i właściwe zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych.

Kampania telewizyjna rozpocznie się w najbliższy poniedziałek 13 sierpnia i potrwa do połowy października. Obejmuje emisje spotów 30, 15 i 5 sek. na antenie stacji TVP 1 i 2, Polsat, TVN, a także w pakietach stacji tematycznych TVP, Polsat, TVN i At Mediów. W ramach kampanii wykorzystane zostaną także  działania idea placement w programach TVP (Pytanie na śniadanie, Kawa czy herbata, Kocham Cię Polsko, Familiada) oraz w serialu „Pierwsza miłość" emitowanym w Polsacie.

Uzupełnieniem działań telewizyjnych będzie kampania radiowa, która wystartuje 20 sierpnia. Spoty pojawią się w RMF, Radiu Zet, Programie 1 i 3 oraz w stacjach regionalnych Polskiego Radia, a także w kilkudziesięciu innych stacjach lokalnych i sieciach radiowych (m.in. Eska, RMF Maxxx).

Za koncepcję oraz kreację kampanii odpowiada Instytut Rozwoju Reklamy, za planowanie i zakup mediów - Effective Media.

Link do spotu telewizyjnego:

http://www.youtube.com/watch?v=8HffoTD1WAs&feature=player_embedded


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Instytut Rozwoju Reklamy
http://www.irr.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl