Dzięki CUK możesz przenieść świat ubezpieczeń do smartfona


2020-06-19
W związku z przymusowym lockdownem, e-commerce stał się niezwykle docenionym przez Polaków kanałem sprzedaży. Według danych BIK, około 30% Polaków w związku z obostrzeniami zwiększyło zakupy online.

Ubezpieczenia można także kupić w kanale online, korzystając z porównywarki na stronie internetowej. Dodatkowym kanałem, który ułatwia zdalny zakup ubezpieczenia jest aplikacja CUK Ubezpieczenia, a aplikacja Google Asystent pomoże klientowi sprawdzić, czy nie przepłaca za OC.

Zakupy w sieci to nie tylko wygoda, ale też oszczędność czasu. CUK Ubezpieczenia oprócz możliwości transakcji przez stronę internetową, udostępnia swoim klientom aplikację CUK Ubezpieczenia, w której mogą porównać oferty wielu Towarzystw i zakupić ubezpieczenie. Aplikacja jest portfelem polis klientów, poprzez który można gromadzić w jednym miejscu dokumenty, otrzymywać powiadomienia o kończących się terminach polis, a w razie szkody daje możliwość zgłoszenia jej i wezwania pomocy.

– „W ostatnim czasie Polacy mieli okazje przekonać się jak proste, wygodne i szybkie są zakupy dokonywane zdalnie. To ogromne ułatwienie i oszczędność czasu. W świecie ubezpieczeń zakup online także jest możliwy. Nasza aplikacja CUK Ubezpieczenia daje mnóstwo możliwości i zależy nam na tym, aby każdy nasz klient z niej korzystał, by oszczędzić swój czas i mieć kontrolę nad swoimi ubezpieczeniami. Dodatkowo, dla fanów nowych technologii, udostępniliśmy aplikację Asystenta Google. Narzędzie jest w stanie w ciągu kilku sekund porównać kwotę, jaką klient zapłacił za ubezpieczenie swojego pojazdu, z tym, ile wynosiły podobne składki o zbliżonych parametrach. Aplikacja została przygotowana w filozofii „voice first”, co oznacza, że można z niej korzystać w pełni głosowo, nie zerkając nawet na ekran smartfona. Baza danych narzędzia obejmuje kilka tysięcy marek i modeli samochodów spotykanych na polskich drogach. Aplikacja ułatwia też dotarcie do agenta, ponieważ Asystent posiada szczegółowe informacje na temat sieci placówek CUK Ubezpieczenia w całej Polsce. Dzięki temu aplikacja może szybko znaleźć najbliższą placówkę multiagencji, wytyczyć najszybszą trasę dojazdu lub wywołać bezpośrednie połączenie telefoniczne z wybranym agentem. Wystarczy, że klient powie OK Google, porozmawiaj z CUK Ubezpieczenia – a aplikacja pomoże klientowi sprawdzić, czy nie przepłaca za OC” – Anna Pawłowska-Kruzińska, Dyrektor Marketingu CUK Ubezpieczenia.

CUK Ubezpieczenia, wiodący w Polsce dystrybutor ubezpieczeń oferujący produkty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Firma funkcjonuje od 19 lat będąc technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez różne kanały dotarcia do Klienta i prowadzi sprzedaż poprzez sieć 330 Placówek własnych i franczyzowych, 300 punktów partnerskich, własne Contact Center oraz kanały online. Misją firmy jest kreowanie przyjaznego dla Klienta świata ubezpieczeń. Potwierdzeniem tego są nagrody, które otrzymaliśmy, m.in.: Godło Firma Przyjazna Klientowi, Godło Najwyższa Jakość Quality International oraz Godło Jakość Roku w kategorii Usługa Roku. W naszej firmie najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą. W codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią komunikację, przyjacielskie relacje, poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz nabywanie nowych umiejętności.

Kontakt dla mediów: Tomasz Szymanowski, mail: t.szymanowski@unicornmedia.pl

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

UnicornMedia

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl