Dziewięć dni zakupowego szaleństwa w PAYBACK
Już w najbliższy poniedziałek PAYBACK oficjalnie rozpoczyna Black Week. Od 22 do 30 listopada na uczestników Programu będą czekać specjalne promocje przygotowane przez blisko trzydziestu partnerów PAYBACK, w tym między innymi Allegro, CCC, Empik, eobuwie, RTV Euro AGD, H&M, IKEA czy Zalando Lounge.
W czasie kolejnych dziewięciu dni będzie można zdobyć nawet 30 razy więcej punktów niż podczas zakupów w „zwykłym” czasie. Na stronie internetowej poświęconej akcji payback.pl/black-week opisane będą wszystkie produkty i usługi objęte promocją. W tym roku w PAYBACKowym Black Week wezmą udział znane i cenione marki m. in. AliExpress, Allegro, Answear, CCC, Decathlon, Deichmann, Douglas, Empik, eobuwie, RTV Euro AGD, Groupon, H&M, IKEA, Media Expert, Media Markt, Microsoft, Modivo, Neo24, Neonet, Nike, Orsay, Philips, Samsung, T-Mobile, Vobis i Zalando Lounge.
Wyjątkowe okazje pojawią się również na sklep.payback.pl. Rabaty do -50% na nagrody, m.in. JBL, Logitech, Puccini, Tefal, Vileda oraz specjalna oferta zniżkowa na karty podarunkowe do takich sklepów jak Allegro, Decathlon, RTV Euro AGD czy Zalando to tylko niektóre z promocji, z których będą mogli skorzystać uczestnicy.
– Zainteresowanie uczestników Programu ubiegłoroczną akcją przerosło najśmielsze oczekiwania. Nasi partnerzy zanotowali w tym czasie wzrosty sprzedaży nawet do 150% w porównaniu do poprzednich tygodni. Tak doskonałe wyniki zachęciły kolejne czołowe marki z rynku e-commerce do dołączenia do nas w tym roku. Pierwsze zgłoszenia do udziału w Black Week otrzymaliśmy już w wakacje – komentuje Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.
Nadesłał:
Alicja_Adequate
|