ECCO Spacer w sieci!


ECCO Spacer w sieci!
2011-08-09
Siódma polska edycja ECCO Walkathonu już 10 września. Dla wszystkich, którzy już teraz chcą wyrazić swoje poparcie dla akcji, firma ECCO, organizator spaceru, przygotowała specjalne atrakcje na profilu Facebook (www.facebook.com/eccowalkathon).

Siódma polska edycja ECCO Walkathonu już 10 września. Dla wszystkich, którzy już teraz chcą wyrazić swoje poparcie dla akcji, firma ECCO, organizator spaceru, przygotowała specjalne atrakcje na profilu Facebook (www.facebook.com/eccowalkathon). Każdy nowy fan profilu ECCO Walkathon to dodatkowa złotówka przekazana na organizacje charytatywne zaangażowane
w projekt.

 Podczas ECCO Walkathonu, każdy przebyty kilometr to 4 zł przekazane na rzecz wybranej przez uczestnika organizacji charytatywnej. Już teraz każdy internauta będzie mógł pomóc, dzięki specjalnej aplikacji dostępnej na profilu ECCO Walkathonu na Facebooku. Mechanizm jest prosty: każdy nowy fan to dodatkowa złotówka przekazana przez ECCO na szczytny cel. Akcji 1 Fan = 1 zł towarzyszy przygotowany specjalnie na tę okazję spot reklamowy z udziałem Doroty Wellman, Rafała Bryndala i Tomasza Karolaka, którzy zachęcają do wzięcia udziału w spacerze. Motywem przewodnim filmowego spotu jest hasło „Każdy Krok odwraca los”, które pokazuje iż jedna decyzja i każdy krok mogą odwrócić i zmienić los osieroconych czy chorych dzieci.

Spot akcji można obejrzeć tutaj.

 

Spaceruj wirtualnie i pomagaj!

 ”Doskonałą okazją do rozgrzewki przed ECCO Walkathonem jest dostępny na naszym profilu Facebookowym wydarzenia, wirtualny „Spacer Miast”. Wystarczy zaznaczyć na mapie Polski swoje miasto i dodać w ten sposób kolejny kilometr na konto wybranej lokalizacji” - powiedział Maciej Wyrwas, Marketing Manager ECCO Europe East. W „Spacerze Miast” uczestnicy rywalizują o atrakcyjne nagrody w konkursie na miejscowość, której mieszkańcy lub sympatycy wirtualnie przebyli jak najdłuższy dystans i „wychodzili" jak najwięcej kilometrów.

 

***

ECCO Walkathon to niepowtarzalne przedsięwzięcie, łączące aktywność fizyczną z działalnością charytatywną. Impreza opiera się na prostym pomyśle. Uczestnicy spacerują po jednej
z wybranych przez siebie tras, a organizator akcji firma ECCO, za każdy przebyty kilometr wpłaca 4 złote na konto wybranej przez uczestnika organizacji charytatywnej.
Fundusze zebrane podczas tegorocznego ECCO Walkathonu zostaną przekazane na społecznie ważne projekty realizowane przez: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce (wsparcie Rodzinnego Domu Czasowego Pobytu „Puchatek” w Biłgoraju), Fundację TVN „nie jesteś sam” (pomoc dzieciom chorym na mukowiscydozę), Fundację Radia ZET (zakup sprzętu medycznego, ratującego życie małych pacjentów Kliniki Kardiologii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi) oraz warszawskiego ZOO (fundusze zebrane z dziecięcej aktywności zostaną przekazane na budowę letniej siedziby
dla najmniejszych małpek świata – Pigmejek i Uistiti).

 

Więcej informacji na temat akcji:  www.eccowalkathon.pl,

www.facebook.com/eccowalkathon

www.ecco.pl

 

 Osoby kontaktowe:

Maciej Wyrwas,  ECCO Shoes Poland, +48 22 701 24 50, mwy@ecco.com

Kinga Hetmańczyk, ECCO Shoes Poland, +48 22 701 24 50, kifr@ecco.com                                                                                 

Agata Falęcka , ConTrust, +48 602 304 067, a.falecka@contrust.pl

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl