2017-01-31
Firma EKO-OKNA, drugi w Polsce producent w zakresie szerokiej oferty stolarki otworowej, systematycznie ugruntowuje swoją pozycję.
W minionym roku spółka zanotowała wzrosty sprzedaży zarówno na polskim, jak i na europejskim rynku. Producent nie zwalnia jednak tempa i po pełnym sukcesów roku 2016, rozpoczyna realizację kolejnych ambitnych założeń.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA 2017 odbywać się będą w dniach 7-10 lutego w Poznaniu. EKO-OKNA znalazły się w gronie 800 wystawców z całego świata, którzy potwierdzili swój udział w wydarzeniu. Firma zaangażowała się w projekt WinDoor-tech; towarzyszące BUDMIE targi skupione wokół okien, drzwi, bram i fasad, a także narzędzi do produkcji.
- Jesteśmy wszędzie tam, gdzie nasi klienci - mówi Łukasz Kucharczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży Bezpośredniej firmy EKO-OKNA. - Jako drugi w Polsce producent posiadający szeroką ofertę stolarki otworowej, chcemy nie tylko umacniać swoją pozycję, ale mamy apetyt na więcej. Polski rynek jest dla nas bardzo ważny i perspektywiczny; udział w targach BUDMA pozwala nam nie tylko zaprezentować ofertę, ale też umocnić relacje z naszymi partnerami handlowymi - dodaje Ł. Kucharczyk.
Ekspozycja EKO-OKIEN będzie usytuowana w pawilonie 5 (sektor C), czyli centralnej części targów WinDoor-tech. Firma z Kornic przygotowała stoisko o powierzchni 130 metrów kwadratowych, największe w dotychczasowej historii obecności producenta w poznańskim świecie branży budowlanej. - Będziemy koncentrować się na dwóch głównych nurtach. Z jednej strony chcemy pokazać rozwiązania odpowiadające nowym normom; promować cieplejsze, trzyszybowe systemy okienne i związane z nimi rozwiązania technologiczne oraz estetyczne. Jednocześnie, będziemy prezentować nowości, takie jak bramy garażowe, których producentem jesteśmy od pół roku - zapowiada Dyrektor ds. Sprzedaży Bezpośredniej.
Łukasz Kucharczyk przypomina, że firma EKO-OKNA posiada największą w Polsce ofertę rolet, stąd goście jej stoiska będą mogli poznać całe spektrum tych produktów. Ekspozycję uzupełnią inne propozycje z Kornic, m.in. drzwi (aluminiowe, z PCV i drewniane). Na stoisku nie zabraknie także automatyki związanej z Inteligentnym Budownictwem.
- Naszą ambicją jest stworzenie oferty, która będzie odpowiadała praktycznie wszystkim potrzebom dystrybutorów w zakresie PCV, aluminium i rolet, a także bram, moskitier oraz dodatków montażowych - zaznacza Łukasz Kucharczyk. - Na polskim rynku tylko my jesteśmy w stanie w ciągu 7 dni zrealizować i dostarczyć odbiorcy produkty z tak szerokiego asortymentu - podkreśla przedstawiciel spółki z Kornic.
Zainteresowanie odbiorców produktami to jednak nie wszystko. - Targi to czas umacniania relacji z klientami, chcemy ich inspirować, ale także dzielić się wiedzą i naszymi doświadczeniami, również dotyczącymi obowiązujących norm i nowych rozwiązań w zakresie szyb. Naszą firmę w Poznaniu będzie reprezentowała grupa ponad 20 osób, wśród nich menadżerowie produktu poszczególnych branż. Targi mają międzynarodowy charakter, stąd obecność na stoisku reprezentantów działów niemiecko- i angielskojęzycznych, spodziewamy się także gości m.in. z Czech - zdradza Łukasz Kucharczyk.
- Stawiamy na dobre relacje i sprawną komunikację. Mimo intensywnego rozwoju, każdego partnera handlowego staramy się traktować indywidualnie i z równym szacunkiem. Chcemy nadal wyznaczać nowe standardy obsługi klienta. Już teraz możemy pochwalić się najbardziej profesjonalnym działem handlowym nie tylko pośród polskich, ale także europejskich producentów. Dział liczy dziś ponad 200 osób, a nadal chcemy go rozwijać - zapowiada Ł. Kucharczyk.
Jeszcze lepszej obsłudze klientów służyć mają także zrealizowane ostatnio projekty inwestycyjne, takie jak zakup kolejnych 80 ciężarówek oraz 120 wózków transportowych, dzięki którym dostarczenie zamówienia na polskim rynku nie będzie wymagało pomocy ze strony montażystów zatrudnionych przez dystrybutora.
- To niewątpliwie kolejna wartość dodana naszej oferty. Działamy elastycznie; wyceny dokonujemy w ciągu jednego dnia i jako jedyni w Europie możemy w przeciągu paru dni dostarczyć klientowi całą ciężarówkę produktów potrzebnych do zrealizowania konkretnej inwestycji. Niejednokrotnie udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie pomóc naszym partnerom nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Cieszę się, że podczas tegorocznych targów będziemy mogli pogłębiać więzi z naszymi klientami i nawiązywać nowe kontakty handlowe - podsumowuje Łukasz Kucharczyk.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Adventure Media
|
|