Ekocuda w wydaniu online – 2. odsłona wirtualnych targów kosmetyków naturalnych


Ekocuda w wydaniu online – 2. odsłona wirtualnych targów kosmetyków naturalnych
2020-06-03
13 i 14 czerwca - Ekocuda, czyli ulubione targi kosmetyków naturalnych Polek i Polaków, już po raz drugi odbędą się w wersji online!

Ekocuda, czyli ulubione targi kosmetyków naturalnych Polek i Polaków, już po raz drugi odbędą się w wersji online! Z powodu pandemii koronawirusa, organizacja targów stanęła pod znakiem zapytania. Organizatorzy nie poddali się jednak i zorganizowali targi online, które okazały się prawdziwym sukcesem. Teraz zapraszają na drugą już odsłonę wydarzenia w wersji online, która odbędzie się 13 i 14 czerwca! To jednak nie koniec atrakcji, ponieważ tuż po targach, 15 czerwca na Instagramie rozpocznie się tydzień spotkań z ekspertami.

Dotychczas Ekocuda odbywały się w największych polskich miastach, gdzie przyciągały dziesiątki tysięcy miłośników naturalnej pielęgnacji. Z uwagi na pandemię targi nie mogły jednak odbyć się
w formie stacjonarnej, więc organizatorzy postawili na innowacyjne rozwiązanie – targi online.
W pierwszej internetowej edycji targów, które odbyły się 18 – 19 kwietnia, wzięły udział tysiące uczestników oraz 94 marki. Jaki był wynik tego spotkania? Sprzedawcy zanotowali wzrost obrotów o 30%, a ich oferty wyświetlone zostały 902 103 razy! Zachęceni sukcesem organizatorzy, postanowili zorganizować kolejną, czerwcową odsłonę wirtualnych targów.

  Wiemy jak ważny dla wystawców jest kontakt z uczestnikami naszych targów, postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw obecnej sytuacji i zorganizować wydarzenie w wersji online. Pierwsza wirtualna edycja wzbudziła duże zainteresowanie, co tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że zapotrzebowanie na tego typu akcje jest ogromne! Podczas wydarzenia uczestnicy mogli korzystać ze specjalnych promocji, a na naszym Instagramie zorganizowaliśmy również „Wirtualny tydzień ekocudownego piękna”, podczas którego dzieliliśmy się wiedzą na temat pielęgnacji i kosmetyków. – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka targów Ekocuda.

 Czerwcowa edycja również obfitować będzie w promocje, liczne atrakcje, porady i oczywiście najlepsze marki kosmetyków. Pojawią się zupełnie nowi producenci, a także stali bywalcy targów. Udział w targach 13 i 14 czerwca potwierdziło ponad 100 marek. Każda z nich zaplanowała z tej okazji coś specjalnego.

 

Bardzo ważne było dla nas, by pomimo nowej formy, zachować atmosferę targów, na których tworzy się prawdziwie zaangażowana społeczność. I to udało się doskonale! Wystawcy i uczestnicy mogli wymieniać się wiedzą i spostrzeżeniami, a Instastories z naszą niezastąpioną Kasią Konopą z PINK MINK Studio spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem.  – zapewnia Zuzanna Mierzejewska. Dodaje: – Doświadczenie z pierwszej edycji pomoże nam jeszcze lepiej zorganizować czerwcowe targi, jesteśmy więc przekonani, że fani Ekocudów nie będą zawiedzeni!

 

Ekocuda to również duża dawka wiedzy, ponieważ misją targów od początku ich istnienia jest przede wszystkim promowanie świadomych, przyjaznych dla środowiska wyborów. W tym celu na Instagramie odbędzie się tydzień edukacyjny, który rozpocznie się tuż po targach, czyli 15 czerwca. Podczas tego tygodnia wystawcy będą dzielić się swoją profesjonalną wiedzą z zakresu pielęgnacji.

 

Jak wziąć udział w wirtualnych Ekocudach? Podobnie jak poprzednia edycja, wydarzenie odbędzie się na Instagramie, wystarczy więc śledzić profil Ekocudów. To doskonała okazja, by dołączyć do ekocudownej społeczności!

 

 

PATRONI MEDIALNI:

Radio ESKA, Gazeta Wyborcza Poznań, Kobieta.pl, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, Element Żeński, joga-joga.pl, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne Kosmetyki, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, magazyn Dobra Mama, magazyn E!stilo, V mag, Kliknij w zdrowie, Codzienny Poznań, Nasz Głos Poznański, Dobre Zielsko, Sukces po poznańsku, lepszypoznan.pl, poznews.pl, Wielki kufer, Miasto Dzieci, My3Miasto.pl, Mamy Mamom, Magazyn Kobiet, Pakamera beauty, Example, Ecoportal.com.pl, Tygrysy Biznesu, Informator Stolicy, VIP Styl, naturalnabogini.pl, magazyn Holistic Health.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aleksandra Matuła

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl