Eksperci sprzedaży i marketingu podzielą się wiedzą w Idea Hub
Wrocławskie Idea Hub w kwietniu będzie gościć Piotra Robackiego i Adama Przeździęka – doświadczonych praktyków, którzy poprowadzą bezpłatne warsztaty dla startupowców. Pierwszy podzieli się wiedzą na temat skutecznej sprzedaży, drugi opowie o komunikacji marketingowej z klientami młodego pokolenia.
Pierwsze warsztaty w Idea Hub odbędą się 10 kwietnia. Wrocławscy startupowcy będą mogli na nich poznać tajniki obszaru kluczowego dla ich biznesu – sprzedaży. Piotr Robacki, obecnie zarządzający kilkutysięcznym zespołem sprzedażowym, podzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem, opowiadając m.in. o etapach procesu sprzedażowego i sprawdzonych sposobach budowy stabilnych relacji z klientami. Dwa tygodnie później, 24 kwietnia do Idea Hub zawita Adam Przeździęk, autor jednego z najpopularniejszych polskich blogów na temat marketingu. Wyjaśni m.in., jak technologia wpłynęła na zachowania konsumenckie i potrzeby współczesnych klientów – zwłaszcza z pokolenia tzw. millenialsów.
Kwietniowe warsztaty są kontynuacją cyklu szkoleń przygotowanych przez Idea Hub, w których od kilku miesięcy mogą brać wrocławscy startupowcy. Wśród prelegentów, którzy dotychczas poprowadzili spotkania w Idea Hub, był m.in. Piotr Rek, współtwórca Zeccera – aplikacji umożliwiającej szybkie, łatwe i bezpłatne drukowanie dokumentów. Wrocławski startupowiec zaprezentował m.in. sposoby wyznaczania i realizacji celów biznesowych oraz pozyskiwania funduszy na rozwój startupu. W marcu Idea Hub gościł także Katarzynę Sowicką, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Na wybranych przykładach pokazała, dlaczego warto i w jaki sposób tworzyć skuteczne marketingowo treści, a także jak planować opierające się na nich długotrwałe strategie.
Informacje o zapisach na kwietniowe warsztaty w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu można znaleźć na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku.
Nadesłał:
Komunikacja Plus
|