Elastyczny system ERP, kluczem do podniesienia poziomu satysfakcji klienta
Badanie branży przemysłowej przeprowadzone przy wsparciu firmy Epicor wskazuje, że w przeciągu najbliższych trzech lat wiodący producenci sprzętu i maszyn przemysłowych będą poszukiwać elastycznego systemu planowania zasobami przedsiębiorstwa (ERP), który umożliwi lepszą współpracę...
Badanie branży przemysłowej przeprowadzone przy wsparciu firmy Epicor wskazuje, że w przeciągu najbliższych trzech lat wiodący producenci sprzętu i maszyn przemysłowych będą poszukiwać elastycznego systemu planowania zasobami przedsiębiorstwa (ERP), który umożliwi lepszą współpracę, dostarczy na czas aktualnych informacji i znacząco wpłynie na poprawę poziomu satysfakcji klienta.
Kluczowym elementem nowoczesnego przemysłu produkcji sprzętu i maszyn przemysłowych jest sektor, w ramach którego klienci kupują lub wypożyczają sprzęt i maszyny dostosowane do swoich specyficznych wymagań. Zapewnienie lepszego poziomu satysfakcji klienta jest więc niezbędnym czynnikiem potrzebnym do generowania wzrostu i zwiększenia zysków.
 Nowy raport IDC Manufacturing Insights  skupia się na trzech najważniejszych inicjatywach, na których powinni  skoncentrować się producenci sprzętu i maszyn przemysłowych, w celu  zapewnienia sobie wzrostu i wyróżnienia się w dzisiejszych trudnych  warunkach gospodarczych. Są to: ekspansja na rynkach wschodzących,  sprzedaż usług o wartości dodanej oraz poprawa satysfakcji klienta. 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/erp/elastyczny_system_erp_kluczem_do_podniesienia_poziomu_satysfakcji_klienta.html 
        
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 
	      		      






