Elizabeth Arden promuje zapach Mandarin Blossom i slow life
2020-08-31
Elizabeth Arden, marka dystrybuowana przez firmę Sirowa Poland, ogłosiła konkurs dla swoich klientek, w którym do wygrania są warsztaty dotyczące slow life oraz samorozwoju kobiet. Jest to finalny etap kampanii promującej kolekcję zapachów od Elizabeth Arden –White Tea, w tym nowość Mandarin Blossom
Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Portfolio zapachów marki Elizabeth Arden powiększyło się w tym roku o nowość – White Tea Mandarin Blossom. Kampania promująca linię White Tea rozpoczęła się w marcu, a od lipca koncentruje się na nowości – zapachu White Tea Mandarin Blossom. Kulminacją zaplanowanych działań jest konkurs organizowany wraz z magazynem Zwierciadło, w którym do wygrania są warsztaty slow life pod hasłem „Zwolnij, by zachwycić się sobą i światem wokół" zaplanowane na 19 września. Spotkanie poprowadzi Dagmara Gmitrzak, trenerka rozwoju osobistego, która będzie pokazywać jak odnaleźć wewnętrzną harmonię, spokój i siłę przy wykorzystaniu technik mindfulness, relaksacji, koherencji serca czy tańca. Konkurs trwa do 7 września i aby wziąć w nim udział należy odpowiedzieć na pytanie: Co dla Ciebie oznacza slow life?
W kampanii, która trwa od wiosny, wykorzystane zostały reklamy i artykuły sponsorowane w Zwierciadle, kanały social media miesięcznika oraz nośniki OOH w całej Polsce. W działania promocyjne zostały również zaangażowane influencerki: Kate.Simple.Life, Natalia Knopek z Simplife.pl oraz Paulina Ostrowska – Mrsostrovia, które promują perfumy w ramach prowadzonych przez siebie mediów społecznościowych. Finał kampanii zaplanowany jest na 19 września, kiedy odbędą się warsztaty ze zwycięskimi konsumentkami. Za koncept kreatywny, jego realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (0):