Emi Szkurłat jako Art Director w Ogilvy Action


2011-04-21
Do działu kreacji Ogilvy Action dołączyła Emi Szkurłat w charakterze Art Directora. Wcześniej Szkurłat pracowała w IQ Marketing i New Age Media.
Od 5 lat  związana z branżą reklamową, Szkurłat rozwijała swoje kompetencje pracując m.in. dla takich marek jak: Kinder Bueno, Absolut, Wyborowa, Tymbark, Kubuś, Tic Tac, Duplo, Zelmer, czy Skoda. Realizowała kampanie wizerunkowe i projekty prosprzedażowe.  W strukturach Ogilvy Action dopełnia dział kreacji i odpowiada za tworzenie koncepcji kreatywnych i ich realizacje zarówno dla klientów agencji, jak i przy projektach new bussinesowych.  - Dział kreacji stanowi o jakości prac agencji. Dlatego zależy nam na tym, by rozwiązania kreatywne oferowane klientom były unikalne dla każdej marki i zapamiętywane przez odbiorców komunikacji, ale też przekładały się na mierzalne wyniki – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action.- Emi Szkurłat dzięki wyjątkowemu talentowi do tworzenia przyciągających uwagę kreacji i doświadczeniu w akcjach sprzedażowych jest osobą, które umiejętnie łączy artystyczne podejście do pracy w reklamie z nastawieniem na jej efektywność.  Szkurłat kończy studia w Polsko Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Prywatnie uwielbia malarstwo, design i PS3.  

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl