Empik ponownie w Renomie


Empik ponownie w Renomie
2021-12-23
Do najemców wrocławskiej Renomy powróciła sieć Empik. Nowy salon jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek przywitał klientów 15 grudnia.

Liczący 900 mkw. salon Empiku został otwarty na poziomie -1. Klienci znajdą w nim szeroki wybór książek, prasy, filmów, płyt muzycznych, gier i zabawek. Nie brakuje również materiałów kreatywnych, papierniczych i plastycznych oraz wielu innych artykułów i gadżetów.

"Cieszymy się z powrotu Empiku do Renomy, to bardzo cenne uzupełnienie oferty handlowej naszego budynku, który jest teraz w trakcie szeroko zakrojonej metamorfozy. Chcemy, aby wrocławianie i nasi najemcy biurowi nadal mogli tu znaleźć najważniejsze sklepy i usługi, do których należy również salon Empiku ze swoim bogatym asortymentem."

Barbara Wójcik, Senior Asset Manager w firmie Globalworth Poland, która jest właścicielem i zarządcą Renomy

Renoma przechodzi obecnie metamorfozę, dzięki której wzbogaci się o autorskie koncepty gastronomiczne, renomowane marki modowe i najwyższej klasy powierzchnie biurowe. Jednocześnie budynek wciąż posiada bogatą ofertę pod kątem codziennych zakupów, które wrocławianie mogą robić na poziomie -1.

Empik od ponad 70 lat jest czołową marką lifestyle'ową, z 300 salonami oraz jedną z 3 największych platform e-commerce w Polsce. Grupa Empik to również lider w dystrybucji treści cyfrowych. W jej skład wchodzi m.in. Empik Go - subskrypcyjne rozwiązanie dla e-booków, audiobooków i podcastów, Virtualo - największy dystrybutor B2B oraz producent treści cyfrowych, e-Muzyka - niezależny dystrybutor muzyki cyfrowej w Polsce oraz aplikacja streamingowa Empik Music z bazą milionów utworów.
O RENOMIE

Renoma jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych budynków Wrocławia i zarazem ikoną modernistycznej architektury. Obiekt otwarto w 1930 r. pod oryginalną nazwą Dom Towarowy Wertheim, a jego projektantem był berliński architekt Hermann Dernburg. Elewacje budynku ozdobiły istniejące do dziś rzeźby głów ludzi z różnych rejonów świata, mające symbolizować nie tylko międzynarodowe pochodzenie oferowanych towarów, ale przede wszystkim różnorodność kulturową i otwartość na drugiego człowieka. Zniszczony w wyniku działań wojennych Dom Towarowy Wertheim został częściowo odbudowany i otwarty w 1948 r. jako Powszechny Dom Towarowy, a wszystkie jego piętra oddano do użytku dopiero w 1985 r. Wtedy też budynek przyjął swoją obecną nazwę wyłonioną w konkursie przez mieszkańców Wrocławia. W 2009 roku Renoma została przebudowana i rozbudowana według projektu wrocławskiego architekta Zbigniewa Maćkowa. Na niższych kondygnacjach znalazło się ponad 120 sklepów i punktów usługowych, natomiast wyższe piętra zajęły biura oraz część restauracyjna. Obecnie budynek przechodzi kolejną metamorfozę, w wyniku której przywrócona zostanie przedwojenna architektura dziedzińców, a także zyska nowe funkcje. Renoma jest jednym z trzech projektów biurowo-handlowych w portfelu Globalworth Poland, obok warszawskiej Hali Koszyki i katowickiego Supersamu.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

aleksandra.globalworth

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl