Emporia analizuje preferencje europejskich konsumentów
W celu jak najlepszego określenia potrzeb swojej grupy docelowej, Emporia Telecom przeprowadziła badania konsumenckie w kilku krajach Europy. Ich wyniki jasno pokazały czego seniorzy oczekują od telefonów komórkowych, a także w jaki sposób z nich korzystają.
w tyle. Do robienia zdjęć za pośrednictwem telefonu przyznało się zaledwie 13% użytkowników, a do korzystania z internetu przez komórkę tylko 5%. W Belgii wnioski okazały się podobne. Na pytanie czy ekran dotykowy jest ważną funkcjonalnością, aż 90% Belgów odpowiedziało przecząco. Kolejnym ważnym aspektem w przypadku korzystania przez seniorów z telefonów komórkowych są ich bliscy. Niejednokrotnie to dzieci stoją za kupnem urządzeń. Beneficjentami takiej inwestycji są obydwie strony, bo gwarantuje ona stały kontakt
z członkami rodziny. We Francji 90Emporia Telecom to założona w 1991 roku prywatna firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i powyżej. Emporia Telecom jest synonimem prostej komunikacji bez barier. Zamiast natłoku funkcji klienci zyskują łatwiejsze kontakty z bliskimi. Dział badań i rozwoju emporia, zatrudniający jedną trzecią ze 100-osobowego personelu firmy, wykorzystuje technologię do uproszczenia skomplikowanych procesów, aby komunikacja była przystępna dla każdego. Wszystko to wyłącznie po to, by zaspokoić potrzeby pokolenia seniorów. Emporia Telecom, austriacka firma z siedzibą w Linz, to globalny lider rynkowy i technologiczny w segmencie telefonów komórkowych dla starszych osób. Produkty emporia dostępne są już w niemal 30 krajach.
Account Executive
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 85
E-mail: anna.koper@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|