Energia dla wymagających


Energia dla wymagających
2018-10-03
Rynek funkcjonalnych napojów energetyzujących rośnie w Polsce dynamicznie, a jego wartość przekroczyła już 1,2 mld zł. Napędza go przede wszystkim moda na bycie aktywnym fizycznie, dlatego producenci szukają innowacji, wzbogacając swoje produkty o witaminy i dodatki funkcjonalne.

Nie są jednak w stanie zaspokoić potrzeb świadomych i wymagających klientów, dla których podstawą wyboru jest naturalność produktu i brak syntetycznych polepszaczy. Naprzeciw ich oczekiwaniom wychodzi firma Poloniak – producent w 100% naturalnego i ekologicznego napoju energetyzującego.

 

Organiczna guarana, która daje „kopa”

BIO KOP z guarany  to unikalny na rynku ekologiczny energetyk wymyślony przez rodzinną firmę Poloniak. Napój stymuluje pracę mózgu i dodaje energii bez efektów ubocznych, które pojawiają się przy spożywaniu energetyków pełnych chemicznych dodatków. Sekret działania BIO KOPa leży w jego szczególnym składzie, opartym na naturalnych składnikach, których właściwości znane są od setek lat. BIO KOP jest naparem z organicznie uprawianych: guarany, kurkumy i mięty, z dodatkiem ekologicznych soków z agawy i cytryny. W 100 g BIO KOPa jest tylko 12 kalorii. Guarana jest gatunkiem pnącza rosnącego głównie w dorzeczu Amazonki. To z guarany pochodzi kofeina, która daje „kopa”, ale działa łagodniej niż kofeina z kawowca, za to dłużej utrzymuje pobudzający efekt. Do tego zwiększa umiejętność koncentracji i zapamiętywania, pomaga likwidować fizyczne i umysłowe zmęczenie. Drugi składnik BIO KOPa to kurkuma, powszechnie stosowana jako przyprawa w kuchni azjatyckiej. Zawiera ona bioaktywne związki o silnych właściwościach przeciwzapalnych i antyoksydacyjnych. Trzecim składnikiem napoju jest aromatyczna mięta, od setek lat obecna w polskim zielniku, a jej dobroczynne działanie uspokajające i łagodzące dolegliwości żołądkowe jest powszechnie znane. Irena Szymczykiewicz-Tyl, założycielka firmy Poloniak podkreśla: „Chcieliśmy stworzyć prawdziwy, naturalny napój energetyzujący. Dlatego zwróciliśmy się ku składnikom roślinnym, których działanie znane jest od wieków. Uzyskaliśmy efekt pobudzający bez sięgania po syntetyczne dodatki. BIO KOP nie tylko działa, dając „kopa”, ale i dobrze smakuje dzięki zawartości ekologicznych soków z cytryny i agawy.”

 

 

 

 

 

 

Niezwykły cukier z kłączy i korzeni

Inulina jest naturalnym wielocukrem, złożonym z cząsteczek glukozy i fruktozy. Nie jest jednak trawiona w przewodzie pokarmowym człowieka, spełnia więc funkcję błonnika. Ma łagodnie słodki smak, a jej indeks glikemiczny wynosi 14, zaś kaloryczność 160 kcal/100 g. Dietetycy pokładają w inulinie duże nadzieje, bo może ona w istotny sposób pomóc w walce z otyłością i chorobami dietozależnymi. Naturalnym źródłem inuliny są kłącza i korzenie takich roślin, jak: cykoria, topinambur, agawa czy mniszek lekarski. Inulina jest wielkim sprzymierzeńcem odchudzania i to nie tylko ze względu na swój słodki smak, ale i właściwości zagęszczające i żelujące. Zastępuje w produktach tłuszcz, znacząco obniżając ich kaloryczność. Stosowana jest w proporcjach: 1 g inuliny za 4 g tłuszczu, co ogranicza kalorie z 36 do 1,5. Jednocześnie zastąpienie tłuszczu inuliną poprawia konsystencję i kremowość produktu. Jako błonnik pokarmowy inulina nie jest trawiona w przewodzie pokarmowym człowieka, ulega za to fermentacji przez mikroflorę jelitową. Jest prebiotykiem, który stymuluje prawidłowe funkcjonowanie flory jelit, co również wpływa pozytywnie na nasze zdrowie. Te wszystkie niezwykłe właściwości inuliny Poloniak wykorzystał tworząc prostą i pyszną przekąskę: BIO INULINKI kokosowe. W 100% organiczne, mają tylko dwa składniki: inulinę i wiórki kokosowe.

Poloniak Sp. z o.o.  jest rodzinną firmą założoną w 1999 roku przez Irenę Szymczykiewicz-Tyl, aktorkę Teatru STU i Kabaretu Olgi Lipińskiej, którą prowadzi wraz z mężem. Od 7 lat głównym kierunkiem działania spółki jest produkcja certyfikowanej żywności ekologicznej. Poloniak jest też członkiem Polskiej Izby Żywności Ekologicznej: organizacji zrzeszającej przedstawicieli rynku żywności ekologicznej (rolników przetwórców, handlu detalicznego i hurtowników). Obecnie, jak wszyscy zrzeszeni w PIŻE, firma wspiera kampanię propagującą zrównoważoną produkcję, dystrybucję i konsumpcję żywności ekologicznej JEMY EKO.

 

Więcej informacji na stronie www.poloniak.pl  oraz  www.jemyeko.com

 

 

 

***

Kampania „Jemy eko” jest finansowana przecz członków Polskiej Izby Żywności Ekologicznej oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MCConsultants

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl