Europ Assistance podsumowuje rok 2016


2017-01-18
Europ Assistance Polska podsumowała 2016 rok pod względem obsługi spraw assistance. W minionym roku firma zrealizowała o 20% więcej zgłoszeń niż w roku poprzedzającym. 65% wszystkich spraw dotyczyło kwestii związanych z awarią samochodu. Z kolei 14% klientów potrzebowało pomocy medycznej.

Z roku na rok nie tylko zwiększa się liczba programów assistance, powierzanych nam do obsługi przez naszych partnerów biznesowych, ale również zauważalna jest zwiększająca się liczba obsługiwanych spraw w ramach tych samych programów. W konsekwencji w 2016 r. firma Europ Assistance obsłużyła o 20% spraw więcej niż w roku poprzedzającym. Wzrost ten widać zarówno w sprawach zakresu assistance medycznego, domowego, jak i podróżnego.

Stale rosnąca popularność usług assistance oraz    zwiększająca się świadomość klientów mają wpływ na częstotliwość wykorzystania tych usług. Tradycyjnie w 2016 roku Polacy najczęściej potrzebowali pomocy assistance samochodowego, która stanowiła 65% wszystkich spraw. Najwięcej zgłoszeń w tym zakresie, bo aż 61% wymagało holowania, a 17% klientów skorzystało z wynajmu pojazdu zastępczego.

Drugi co do liczby obsłużonych spraw stanowił assistance medyczny (14%). Pomoc w sytuacji nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku najczęściej świadczona była w ramach wyjazdów turystycznych.

Z roku na rok coraz więcej klientów korzysta również z assistance domowego. W 2016 r. ten rodzaj pomocy stanowił 10% wszystkich spraw. Klienci najczęściej korzystali ze świadczeń serwisu sprzętu RTV/AGD (23%) oraz z usług hydraulika (17%), a także elektryka (6%), i ślusarza (3%).

Rosnące wykorzystanie assistance jest związane niewątpliwie z coraz większą ogólną świadomością klientów, ale również promowaniem assistance przez naszych partnerów oraz nas samych. Nie bez znaczenia jest też  atrakcyjna cenowo i funkcjonalnie oferta assistance dołączana do oferty naszych partnerów bankowych, ubezpieczeniowych, leasingowych oraz affinity – wyjaśnia Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.

Rok 2016 zaowocował również nowymi rozwiązaniami technologicznymi, na które postawiło Europ Assistance Polska. Firma postanowiła wykorzystać nowoczesne technologie, w celu stworzenia aplikacji GEO Care, która pozwala na optymalne w czasie zorganizowanie pomocy assistance samochodowego, jak również monitorowanie poprzez geolokalizację czasu i trasy przyjazdu pomocy drogowych. W minionym roku Europ Assistance uruchomiło również nową platformę, oferującą Klientom indywidualnym możliwość zakupu ubezpieczeń assistance. Polisy Pomoc w Domu, Pomoc na Drodze, czy Pomoc Rowerowa gwarantują natychmiastowe wsparcie w nieprzewidzianych sytuacjach. Produkty dostępne są w różnych wariantach, dzięki czemu każdy może dopasować ochronę ubezpieczeniową do własnych potrzeb. Wybraną polisę można kupić online na stronie ubezpieczenia.europ-assistance.pl.

Rok 2016 był rokiem pełnym wyzwań. Optymalizacja kosztów, podnoszenie jakości i nowe bardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne, to tylko niektóre kwestie, które realizowaliśmy przez ostatnie dwanaście miesięcy. Ponadto rok 2016 był szczególny dla Europ Assistance Polska również z innego powodu. Firma obchodziła 20-lecie obecności w Polsce. – dodaje Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Europ Assistance Polska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl