Europa Centralna z MediaMarkt i mocnym startem w 2017 rok
Otwarcie salonu MediaMarkt, kolejne przedłużenia umów najmu oraz wzrosty odwiedzalności i sprzedaży w sklepach. Tak Europa Centralna podsumowuje dobry początek 2017 roku
Europa Centralna informuje, że 11 kwietnia zakończył się proces, w wyniku którego najemcą centrum stał się MediaMarkt – salon technologiczny, zastępujący dotychczas działający w EC Saturn - zarządzany przez tę samą spółkę - Media Saturn Holding Polska. Sklep zajmuje lokal na terenie parku handlowego, o całkowitej powierzchni ponad 2 500 m kw. MediaMarkt na Pszczyńskiej 315 jest 60. placówką sieci w Polsce. – Otwierając sklep w Gliwicach, stworzyliśmy dla mieszkańców miasta przestrzeń pełną inspiracji, gdzie przy wsparciu fachowych doradców będą mogli lepiej poznać i wykorzystać nowe technologie w życiu – zarówno w pracy jak i w zabawie – mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt.
Od początku 2017 roku Europa Centralna przedłużyła umowy najmu z Bel-Polem (655 m kw.), Coccodrillo (69 m kw.), Crazy Bubble (12 m kw.) oraz Next Day (65 m kw.). W najbliższym czasie dwukrotnie powiększy się także salon Diverse. Potwierdzeniem sukcesu centrum i zadowolenia najemców działających w Europie Centralnej są kluczowe wskaźniki takie jak odwiedzalność i sprzedaż, rosnące nie tylko w całym 2016 roku - ale także od stycznia do kwietnia 2017 roku. Od stycznia do marca centrum przy Pszczyńskiej 315 w Gliwicach odwiedziło 18,2% klientów więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, zaś raportowane obroty zwiększyły się o 14%.
– Cieszymy się, że kolejne marki nie tylko przedłużają z nami współpracę, ale także inwestują w swoje sklepy i pomagają nam rozwijać się pod względem ofertowym. To zaufanie potwierdzają wyniki sprzedaży w centrum. Pojawienie się MediaMarkt to także ważny wydarzenie w obszarze najmu oraz potwierdzenie strategicznej lokalizacji, którą doceniają nasi partnerzy biznesowi – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor Europy Centralnej.
Nadesłał:
a.piwek
|